Ja, den är väl bytt sedan länge, men jag trodde att även businesskabinen var utbytt i hela flottan numera.Golfkillen skrev:Alla plan har uppgraderad F-kabin har jag lärt mig här.Klicka för att utvidga...
Ja, den är väl bytt sedan länge, men jag trodde att även businesskabinen var utbytt i hela flottan numera.Golfkillen skrev:Alla plan har uppgraderad F-kabin har jag lärt mig här.Klicka för att utvidga...
Aha, jag läste trådrubriken och trodde det var First som det diskuterades här...agehall skrev:Ja, den är väl bytt sedan länge, men jag trodde att även businesskabinen var utbytt i hela flottan numera.Klicka för att utvidga...
Ja, förvirrande eller hur?Golfkillen skrev:Aha, jag läste trådrubriken och trodde det var First som det diskuterades här...Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Aha, jag läste trådrubriken och trodde det var First som det diskuterades här...Klicka för att utvidga...
Blir väl den dag de byter till något annat än 744 på rutten. Nu får vi nöja oss med MUC-DXB om vi vill ha F.Jakob Österberg skrev:Kommer de börja med First på rutten igen och isåfall när?Klicka för att utvidga...
Runt Mars 2017 ska det bli om dom fortsätter med det och A330 har F klass kvar. Dom kör olika perioder:Jakob Österberg skrev:Kommer de börja med First på rutten igen och isåfall när?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Blir väl den dag de byter till något annat än 744 på rutten. Nu får vi nöja oss med MUC-DXB om vi vill ha F.Klicka för att utvidga...
Lufthansas hela flotta av A330 baserad i München ska ha treklasskonfiguration utan förstaklass fr.o.m. sommaren 2017...Nikolas skrev:Runt Mars 2017 ska det bli om dom fortsätter med det och A330 har F klass kvar. Dom kör olika perioderaily 14:05Frankfurt (FRA)1 22:30Dubai (DXB)1LH 630 Non-stop Airbus A330-300 (333) 6:25 Valid until 2016-10-29Daily 14:05Frankfurt (FRA)1 22:30Dubai (DXB)1LH 630 Non-stop Airbus A330-300 (333) 6:25 Effective from 2017-03-26LH630 schedule. (Lufthansa flight: Frankfurt -> Dubai)Klicka för att utvidga...
staff skrev:Jag tror att First Class pa FRA-DXB laggs ner temporart nagon gang i slutet av oktober, da de satter in B744 pa den linjen fram tills mars 2017. Jag stod sjalv i slag att boka award-saten (Krisflyer) i F i december pa denna strackan men upptackte att det inte fanns nagon F-kabin! Flyger du i sept/okt ar det inga problem dock.Lanktips:LH630 schedule. (Lufthansa flight: Frankfurt -> Dubai)Klicka för att utvidga...
kexxcream skrev:Är Lufthansa fortfarande bäst värde till Dubai? Planerar att åka dit runt mitten av juni och ser på Flightmapper att det är A330 dit.Klicka för att utvidga...