Småspenderare som fått presentkort på Ikea och Stadium senaste två åren fick lång näsa i år
"vi har slutat med det där" var svaret.
Undra om det är personberoende på vem man pratar med på Amex eller om de strikt går efter några parametrar.Det där svaret har jag fått varje år och ändå fått rabatt genom presentkort.
Det vittnas även om medlemmar som fått svar att man inte aldrig gjort så och sedan ringer kompisen in och får presentkort.
Undra om det är personberoende på vem man pratar med på Amex eller om de strikt går efter några parametrar.
Undra om det är personberoende på vem man pratar med på Amex eller om de strikt går efter några parametrar.
Jag har lyckats varje år, min far har aldrig lyckats.
Han har enligt mig bättre förhandlingsteknik när det kommer till allt![]()
Det kan man ju testa genom att ringa upp igen och prata med någon annan.
Spenderar ni ungefär lika mycket?
Men då stämmer väl i så fall det som de flesta påpekat, har du hög spend så är de mindre benägna att göra något åt årskostnaden?...Nej, jag brukar spendera runt 300.000 och han runt 150.000 kr
Men då stämmer väl i så fall det som de flesta påpekat, har du hög spend så är de mindre benägna att göra något åt årskostnaden?...
Han spenderar ju 150.000 kr mindre än mig.
Du tänker fel.
Nej, det är du som inte läst vad som rapporterats. Har man HÖG spend får man ingen rabatt. Har man LÅG spend får man ofta presentkort eller annan rabatt.Han spenderar ju 150.000 kr mindre än mig.
Du tänker fel.