Senaste nytt

HERTZ: hyr minst 1 dag och tjäna 4000 poäng

Har försökt retroclaima för denna deal. Fick besked att jag redan fått 500 poäng (vilket jag inte har) och inget nämns om de ytterligare 3000 poängen. De verkar som sagt sköta det sisådär...

Har försökt retroclaima för denna deal. Fick besked att jag redan fått 500 poäng (vilket jag inte har) och inget nämns om de ytterligare 3000 poängen. De verkar som sagt sköta det sisådär...
Det sköts inte sisådär. Det sköts inte alls. Men det är bara att svara med en länk till kampanjen så skakar de fram ett manuellt svar samt poängen. Är inne på min andra runda och har en tredje i pipen.

Det sköts inte sisådär. Det sköts inte alls. Men det är bara att svara med en länk till kampanjen så skakar de fram ett manuellt svar samt poängen. Är inne på min andra runda och har en tredje i pipen.

Säger vem? Mailat vem? specificera hur ni gått till väga och framför allt vilken epost adress ni mailat till.

Postar inlägg 47 igen för tydlighetens skull. Som tidigare nämnts i tråden pratar jag om frequent_travelers@hertz.com. Skål och trevlig kväll från Kitchen/Table på Clarion Arlanda!

En av två bokningar snart hemma. Krävdes lite krigande med frequent_travelers innan de började samarbeta. Nu har jag blivit lovad 3000 pts. utöver 500.

Please allow 4-6 weeks from this date for to have time to post the miles/points/credit to your account.:eek:

Väntar nu på att den andra bokningen skall landa, räknar med ett litet krig även där. Har redan hunnit blivit efterdebiterad 140 SEK för SCI som jag aldrig beställt. Men det passar bättre in i Hertz/bilskojartråden.

Försöker boka en bil i Umeå med återlämning i Sundsvall några dagar senare, men både UK-sidan och den svenska sidan hänvisar till att man måste ringa in för att boka... Sista dagen idag fredag, baah...

Ett stilla tips. Testa att lägg en bokning på Umeå->Umeå(till ex) på nätet. Sen ring in och ändra bokningen

Har funkat för mig!

Försöker boka en bil i Umeå med återlämning i Sundsvall några dagar senare, men både UK-sidan och den svenska sidan hänvisar till att man måste ringa in för att boka... Sista dagen idag fredag, baah...

Toppen