Senaste nytt

SAS EBD Goodie bag

Du skriver "om någon vecka"... har det spikats någon datum för lanseringen av 3.0?
(Ursäkta om jag missat det i någon annan tråd).
Har kommit ut mycket info från SAS ledning att den skall komma nu (Till hösten, efter sommaren, i september etc....)
Det är många event (externt/intern) i SAS som händer nu i september som t ex Q3 rapport (på torsdag), nya uniformer (ny blå färg i SAS..) 70 års fester etc...

• Gilla
Reactions: MrB
Någon som har Bloom skålen, är den vettig? har en kvar o välja, vet inte, kommer sakerna försvinna med lanseringen av 3.0 eller hur blir det? känns dumt o "bränna" inne med en sak liksom

Jag funderade på "Södahl Bed Linen", någon som har koll på dem. Verkar vara de som man hittar här men jag blev lite förvirrad då man kan tolka texten "2 sets" som att man får två stycken eller om de menar att de är ett kuddöverdrag och ett påslakan?

Jag funderade på "Södahl Bed Linen", någon som har koll på dem. Verkar vara de som man hittar här men jag blev lite förvirrad då man kan tolka texten "2 sets" som att man får två stycken eller om de menar att de är ett kuddöverdrag och ett påslakan?

Super sköna ! Två påslakan och två kuddöverdrag !

Jag tror att kuddöverdraget inte är standardstorlek, men kan minnas fel. Värt att kolla upp innan beställning!

Toppen