Ingen avios booster i år?

• Thread starter Thread starter Andreas Eriksson
  • Start date Start date
A

Andreas Eriksson

Guest
Ingen som hört något?

Brukar ju normalt komma en booster vid denna tid på året..

Dök upp ett dubbla avios erbjudande häromdagen.

Om man skulle blåsa iväg på 2 long haul innan 31 Aug

Jag är inte säker men jag tror den här texten är ny

Is this offer restricted to UK residents only?

No, this is a global offer to all of our Executive Club Members who wish to travel during this period.

Homer skrev:Jag är inte säker men jag tror den här texten är nyIs this offer restricted to UK residents only?No,this is a global offer to all of our Executive Club Memberswho wish to travel during this period.Klicka för att utvidga...

Jag valde Sverige och språk engelska. Du är registrerad Direktorn blev svaret.

Direktorn skrev:Jag valde Sverige och språk engelska. Du är registrerad Direktorn blev svaret.Klicka för att utvidga...

Gick inte tidigare, men det intressanta är ju att det eventuellt ändrat i reglerna och texten utan att berätta det

och skicka ut e-post så att alla vet om erbjudandet.

Direktorn skrev:Gick bra att registrera sig nu.Klicka för att utvidga...

Direktorn skrev:Jag valde Sverige och språk engelska. Du är registrerad Direktorn blev svaret.Klicka för att utvidga...

Det gick inte att registrera varken på engelsk sida eller på svensk sida när @Homer publicerade länken i 6:e sep.

Men nu gick det bra att registrera, så det har hänt något under de 10 dagarna.

Iberia skickade det här igår, så inte omöjligt att BA får iväg en epost förr eller senare.

(Förr i tiden publicerades boostern före rean och reorna var dessutom bra.)

iberia-triple-jpg.56574

Offer valid for purchases and trips between 15 September and 15 December 2016 on direct flights eligible to earn Avios with origin/destination Europe to/from the United States, Puerto Rico, Canada or Mexico operated and sold by Iberia, American Airlines, British Airways or Finnair. Valid for all cabins and fares eligible to earn Avios.

Även American Airlines har ett erbjudande om extra miles under denna period beroende på kabin. Dock begränsat till max 30000 miles.

Back