Senaste nytt

Fredagstråden™

Helgen kommer spenderas i kära gamla Örebro. Gammal klasskompis gifter sig på lördag så jag missar CL samt att jag "måste" hålla mig nykter, bara 2v kvar till maran.

Trevlig helg

Halvdag och en bättre golfrunda om några timmar. Sen vaknar jag nog upp ur min långhelgsportsdimma någon gång under söndagen. Trevlig helg!

Har tagit "ledigt" idag för att göra lite ärenden, tre första råkade vara jobbrelaterade så det får bli några komptimmar för eftermiddagen där det skall åkas till tippen.

Ikväll blir det afterwork för sista gången i Götet på några månader, imorgon ledigt för att packa, handla lite mat som skall med till Kina etc. Sen på fredag bär det av "hemåt" igen, en toklång resa via IST står på schemat men det är den bästa rutten map. komfort och poäng anser jag som skall åka i *A Y.

Sent på lördag landar jag i Chongqing och då har jag en hel dag på mig att vara ledig innan arbetsveckan börjar igen. :) Inga resor planerade kommande veckan förrän på fredag då det bär av till Shanghai för en weekend + möte nästa måndag. BC-träff i Shanghai? :)

Jag bara måste...
Gick just hem från jobbet då jag blev alldeles bländad...
Dom där gula sakerna var INTE där imorse - och inte myrorna heller!
Över +11 nu. Våren kommer till Kiruna... :)

Attachments

• DSC_0747.jpg
    DSC_0747.jpg
    102,5 KB · Visningar: 132
Halvdagar är väl bara för stats-, kommunal- och bankanställda? Och klämdagar är för veklingar.
Nej, jag är inte bitter för att jag ska jobba på fredag. Inte alls. Inte det minsta. :)

Ikväll blir det att skruva ihop en bäddsoffa samt en ytterst lokal BC-träff, dvs äta middag hos LinuxSam. Han har ställt lite godsaker på kylning har jag fått veta. :)
Imorgon tänker jag vara ledig, men sedan blir det att köra hårt fredag-söndag.
Måste lämna in budgetäskandet för 2013 snart, så det blir att bolla siffror ett tag.

Aha... Det är Kristi Himmelfärdshelgen nu. Därför alla inlägg här o folk som pratar om klämdagar :p ingen koll från min sida... Morgondagen, 17 maj, kommer i alla fall spenderas i Trondheim! Undrar om det är något firande:rolleyes: Jobbar förvisso men är ledig under dagen :)

Toppen