Senaste nytt

Fredagstråden™

TorbjornMieden: Låter som ett grymt intressant jobbuppdrag... Hoppas att det ger dig något spännande i utbyte också!

Jag missar ofta ClubCarlsons guldrabatt för att jag helt enkelt missar att visa upp kortet vid betalning. Vore det inte bättre att de kunde integrera detta i sina betalningssystem? Fast en missad rabatt är ju inkomster....

Fast nu tror jag faktiskt att de missade åtmisntone hälften av mina öl.... Märkligt nog. Och rabatten gäller ju knappast den typen av konsumtion i vår världsdel. ;)

Bra! De fixar iordning rabatten och allt. Tror t o m att det var hon som brukade uppgradera mig till sviten som stod vid disken. Upplyste om att man SKA visa kortet innan signering, men i denna automatiserade värld glöms ju sådana trivialiiteter lätt bort! :)

Det är bara onsdag men det känns som fredag pga halvdag och helgen som kommer. Någon med spännande planer?

Kvartsfinaler i Hockey VM imorgon. Champions League final på lördag. Jag har AFL match på söndag morgon...mycket sport nu :)

Va!? Är det halvdag idag!?!? Kunde ingen ha talat om det för mig INNAN jag bokade in mig för en heldag i Oslo med möten... Grr.

Själv ska jag plocka upp en hel bunt verktyg ur källaren imorgon. Det börjar bli dags att snickra lite och det kliar i fingrarna.

Det blir en weekendtripp till Istanbul, för min del första gången! Har någon något tips som inte står i guideböckerna?

Jag har inte halvdag idag, är däremot ledig på klämdagen så det känns som fredag idag. Långhelgen ska tillbringas med att städa... :rolleyes:

Tagit ledigt fredagen, så det är "fredag" idag ...!.. åker ut till landet. Mest fix; få igång vattnet, hugga ved (några vindfällen) och klippa gräset!

Också fått förslag till byggstart för en större renovering hemma, så det är hög tid att planera odyl.!

Dock, planerade en liten resa til Paris i höst med kompis igår. Det ska effektueras vad det lider.

Det är bara onsdag men det känns som fredag pga halvdag och helgen som kommer. Någon med spännande planer?

Kvartsfinaler i Hockey VM imorgon. Champions League final på lördag. Jag har AFL match på söndag morgon...mycket sport nu :)

Jag är helt ledig idag, och vädret ser behagligt ut när jag tittar ut genom fönstret (inte hunnit ut än). I helgen blir det tydligen en sista dos hällregn innan sommaren tar ett stadigt grepp även om norra Italien.

Följer inte Hockeyn, men ska se CL (drar in en rejäl hacka om Bayern vinner:)), sen någon allsvensk match, och sedan AFL på Eurosport 2 på Söndag...(om det inte blir en ute-lördag).

Det känns tomt när såväl skidsäsongen som de stora fotbollsligorna har tagit säsongsuppehåll......vad ska man nu titta på... Nåja, det stundar ju såväl OS som fotbolls-VM ! :cool:

Toppen