Vad sägs om en inofficiell BC.se träff i Stockholm 9 September?

• Thread starter Thread starter Brandten
  • Start date Start date
Riktigt trevligt och kul att så många kunde komma. För er som inte sett filmen, gör det!

Väldigt trevlig kväll, och som sagt var en film som var över förväntningarna. Jag är vanligtvis inte så förtjust i filmer som baseras på en verklig händelse, men jag antar att man kunde relatera till denna på ett annat sätt.

Att höra "this is your captain, brace for impact" måste nog ligga högt upp på listan över saker man absolut inte vill höra under en flight (för vissa på detta forum skulle jag tro att det enda som vore värre är "I'm sorry sir/ma'am, I'm afraid that we are out of champagne").

Man skulle kunna göra det enkelt att man sätter en tid per månad, typ andra fredagen men kanske även helgdagar om fler vill med.

Lonelyflyer skrev:Ja lite såKlicka för att utvidga...
Jag ser inga problem att någon lägger upp en inofficiell träff om man vill äta mat, diskutera resor och avsluta med en bio. Så länge det inte blir en "bioklubb" av forumet. Att medlemmar på forumet träffas "på riktigt" tror jag bara är bra för alla i slutändan

Lonelyflyer skrev:Ja lite såKlicka för att utvidga...
Frågan är ju om ett forum för medvetna resenärer som tycker om flyg och resor hade nappat om jag startat en inofficiell träff med Bridget Jones eller någon annan "icke flygfilm" istället för Sully?

Back