Senaste nytt

SAS.se världens sämsta flygbolagssida?

Jag har sedan igår (eller tidigare, men det var igår jag upptäckte det) efter att jag gått in på en befintlig bokning kunnat välja nytt säte. "knappen" finns där, men det går inte att klicka på den. Samma sak gäller alla andra länkar. Har testat tre olika browsers (chrome, firefox och safari) på två olika datorer (macbook air och mac mini) samt tvingat fram desktop-sajten på chrome på min iphone, och kan inte göra något oavsett vilken browser. Nån mer som har detta problemet?

Irriterande också att det inte går att boka av Plus biljett på den knappen som finns på bekräftelse, ej heller om man söker upp sin PNR. Jag får alltid typ "not possible now to cancel this booking, please contact service center" så jag måste alltid ringa

Är det bara jag som inte kommer åt SAS hemsida just nu? "504 - Gateway Timeout".....

Edit: Efter att ha tryckt cmd+r i snart 10 minuter så kommer jag äntligen in! #win
Edit 2: Går inte alls att söka på resor... "Ett fel har inträffat i vår centrala databas. Kontakta oss för mer information".

Så trött på detta.

Last edited:
Är det bara jag som inte kommer åt SAS hemsida just nu? "504 - Gateway Timeout".....

Edit: Efter att ha tryckt cmd+r i snart 10 minuter så kommer jag äntligen in! #win
Edit 2: Går inte alls att söka på resor... "Ett fel har inträffat i vår centrala databas. Kontakta oss för mer information".

Så trött på detta.
Lige nu ser det ud til at den fungerer. Men på den danske side står der at der er (har været) tekniske problemer.

Nu verkar alla SAS-sidor ligga nere. Testat .se .dk .no .com osv men får bara följande:

Namnlöst.jpg

Toppen