Dr. Miles
Expert
Läser jag tabellen rätt, SAS kan fylla på planen till St Petersburg men svårt att fylla på planen till London?
Läser jag tabellen rätt, SAS kan fylla på planen till St Petersburg men svårt att fylla på planen till London?
De har ju inte så många avgångare till St Petersburg. Och bara från ARN och CPH (tror jag), medans London har direkt från alla huvudstäderna.Läser jag tabellen rätt, SAS kan fylla på planen till St Petersburg men svårt att fylla på planen till London?
De har ju inte så många avgångare till St Petersburg. Och bara från ARN och CPH (tror jag), medans London har direkt från alla huvudstäderna.
De gånger jag flyget på St Petersburg-linjen har det alltid varit gott om folk. (Det har de å andra sidan varit på London också..)
Jag förstår att London har flera flighter därför det finns flera tillgängliga platser.Kan lika gärna vara tvärt om, eftersom så få till till St. Petersburg så blir biljetterna dyra.
Off topic svar.Om man ska resa till St Petersburg för en kort helg, tillkommer det inte Visum på 600:-/person också? Eller kan man resa utan visum för en kortare period eller liknande?
Om man ska resa till St Petersburg för en kort helg, tillkommer det inte Visum på 600:-/person också? Eller kan man resa utan visum för en kortare period eller liknande?
Som @Dr. Miles skriver går det att kryssa dit visumfritt. Man kan spara två nätter genom att flyga till/från Tallinn/Helsingfors. Då är det en natt på färjan dit, en natt hem och två på hotell man själv kan boka i St Petersburg. Funkar fint, jag har själv gjort det.
On-T känns SAS-priset till StP inte som något klipp direkt. Rom i april för 549 kr känns som ett bra pris.
Bara destinationerna som är rätt. De riktiga priserna visas 1800.