Aeroflot har väl inga Tupolev kvar vad jag vet? Allt är väl Boeing, Airbus och några nya Sukhoi Superjet. Med andra ord sammal plan som västeuropeiska bolag flyger med.Kiia skrev:Ska flyga med Aeroflot, topolev tror jag planet heter.Klicka för att utvidga...
Stämmer de använder A320 allt som oftast mellan Moskva-Kaliningradmha321 skrev:Aeroflot har väl inga Tupolev kvar vad jag vet? Allt är väl Boeing, Airbus och några nya Sukhoi Superjet. Med andra ord sammal plan som västeuropeiska bolag flyger med.Klicka för att utvidga...
Eller så betyder detta att det inte är Aeroflot som trådstartaren ska flyga med...mha321 skrev:Aeroflot har väl inga Tupolev kvar vad jag vet? Allt är väl Boeing, Airbus och några nya Sukhoi Superjet. Med andra ord sammal plan som västeuropeiska bolag flyger med.Klicka för att utvidga...
UTair, Ural Air, S7 som även traffikerar DME,SVO,VKO-KGD inget av dessa bolag flyger Tupolev på sträckanVille Fly Småland skrev:Eller så betyder detta att det inte är Aeroflot som trådstartaren ska flyga med...Klicka för att utvidga...
Superjet är väl byggt i Ryssland ?Alexander P skrev:Inga problem med att flyga TU-134A eller 154M/B-2 men Aeroflot har inga sovjetbyggda maskiner kvar.Klicka för att utvidga...
Sovjetunionen och Ryssland är inte samma sak..011430121 skrev:Superjet är väl byggt i Ryssland ?Where Does the Sukhoi Superjet Fly? April 2014 Network Update :: RoutesonlineKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:Superjet är väl byggt i Ryssland ?Where Does the Sukhoi Superjet Fly? April 2014 Network Update :: RoutesonlineKlicka för att utvidga...
Om man kan tro på Wikipedia, så har Aeroflot pensionerat alla Tu-204 i 2005.chazzie skrev:Använder inte Aeroflot några Tupolev Tu-204? Det är en av den nyare maskinerna från Tupolev.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Om man kan tro på Wikipedia, så har Aeroflot pensionerat alla Tu-204 i 2005.Aeroflot - Wikipedia, the free encyclopediaKlicka för att utvidga...
Även Airfleets.net säger att de bara har SuperJet 100 i trafik utöver Boeing/AirbusDr. Miles skrev:Om man kan tro på Wikipedia, så har Aeroflot pensionerat alla Tu-204 i 2005.Aeroflot - Wikipedia, the free encyclopediaKlicka för att utvidga...