Ja kan man inte säga något med glimten i ögat utan att bli rättad eller om man alltid ska vara så jävla überkorrekt i allt man säger och gör så blir det svårt. Du kanske inte behöver ta allt så bokstavligt?Det gäller även för mig.
Bry dig inte om dem!Det gäller även för mig.
Är det något knas nu på morgonen med uppdatering eller liknande? Det hela beter sig märkligt med olika resultat för samma sökning för tillfället.
Underbart, det ser ut att funka fint efter ett par snabba test (iOS/Safari/iPad)! Jag har donerat en slant som tack för hjälpen.Hej nu har jag lagit in support för Safari och IOS, samt lagt in grundläggande mobilanpassning. Finns en hel del att göra kvar där men nu borde den typ lira i folks telefoner. (Har bara testkört på iphone än så länge)
Det stämmer bra med vad jag upplevde igår, men idag verkar allt flyta på betydligt bättre.Den har strulat lite nu under dagen. Problemet är att några av mina spindlar dör lite då o då, och om inte alla är med o laddar så hinner den inte uppdatera alla linjer på ett dygn. Sen rensas gamla flighter bort automatiskt, så kan hända att den får luckor på vissa linjer. Linjerna laddas alltid in i sin helhet, så om det är helt tomt på en linje så kan det bero på det.
Felet riskerar ligga kvar nån dag till
Jag undrar om @Faustus kan lägga till några rutter i C för southern Africa?
SA261 FRA-JNB kommer upp, men vore kanon med även:
SA235 LHR-JNB
SA237 LHR-JNB
SA265 MUC-JNB
LH572 FRA-JNB finns redan
LH574 MUC-CPT drar igång 30OCT (denna tror jag du redan lagt till)
LH576 FRA-CPT drar igång 2DEC (ingen F)
Stort tack för en grym tjänst!