Jag skulle vara försiktig, finns ingen officiell information om att Kina har infört e-visum.Missat den här tråden. Den där bloggen lusläste jag inför min första resa till Kina. Fick sjukt mycket bra tips inför den.
Smidigt med e-visa. Kostar det samma? Undra varför det är begränsat till minst 2 personer?
Rekommenderas inte att använda den siten.Jag och maken skall åka till Peking 1 vecka i december. VI började kolla upp det här med visum och hittade då den här sidan:
Ansök visum till Kina online för endast 1200 kr/person! - Kina Visum Online
Är det en sida som någon har erfarenhet av? Är den okej?
Den finns inte länkad till på Kinas ambassads hemsida, utan där är det bara Chinese Visa Application Service Center som finns.
Vad hade ni tänkt göra om ni nekats inresa?Tänkte bara berätta att jag och maken chansade på det här visumet trots allt, och det var inga problem alls.
Har ni lust att förklara hur det fungerade? Vad gjorde ni? Hur var processen etc?Tänkte bara berätta att jag och maken chansade på det här visumet trots allt, och det var inga problem alls.
Har ni redan rest in i Kina med det visumet eller har ni bara fått visumet?Tänkte bara berätta att jag och maken chansade på det här visumet trots allt, och det var inga problem alls.