Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i kafeterian på Reykjaviks Inrikesflygplats. Kanske den minsta flygplats jag rest ifrån. Ingen säkerhetskontroll vad jag kan se. Bagageband 10 meter från incheckning, en gate. Väntar på flyget till Egilsstadir om några timmar.

Sitter i kafeterian på Reykjaviks Inrikesflygplats. Kanske den minsta flygplats jag rest ifrån. Ingen säkerhetskontroll vad jag kan se. Bagageband 10 meter från incheckning, en gate. Väntar på flyget till Egilsstadir om några timmar.
Väntar på en lika utförlig reserapport som vanligt, ha en trevlig resa.

Hälsingar från Executive Loungen på Hilton Cape Town. Vi hann vandringen upp till toppen av Table Mountain. Landade 12.50, hotellet 13.45 och nu lite belöning i form av G&T

4ef575db4ebacbf3688cae943a4e77f9.jpg

Last edited:
image.jpg
Från loungen på cote d'Azur airport. Ingen fast track här inte. Blev helt plötsligt insläppt i en ny fålla. Inte beredd, fick leta efter dator och döda. Tant som skrek avance. Men det gick fort. Lite Champagne i tax freen. Redan 2 flarror incheckade. Galen kö till passkontrollen som tur är slipper jag den. Måste ta evigheter att passera. Nu lite lugn och ro innan avfärd.

Btw det är många svenskar som lajvar rivieraturister iaf män. Lite gulligt.

Varma hälsningar från ett varmt Milano.

Ska med 13-flyget hem. Intressant att se om folk blir avkastade eftersom avgången har varit nollad i flera dagar. På hitvägen var över halva plus-kabinen Op-ups.

Tydligen är det sena morgonflyget jag ska åka med idag eftersom all personal hälsar "Good morning".

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen