fcx
Medlem
Mitt favoritplan...
Det är viss skillnad på Cityjet-opererade och Air Nostrum-opererade.
Benutrymmet är sämre på första raden (inte alls som på de gamla CRJ:erna som SAS flög själva), och sätet är lite smalare. På Air Norstrum-varianterna är det airbag i bältet på första raden, så det blir ännu smalare.
Kabinväskan lämnas utanför och får tillbaka direkt vid ankomst. Observera att inga passagerare släpps av innan kabinväskorna har lastats ut igen vid ankomst. Gör dig själv och dina medpassagerare en tjänst och lämna väskan utanför, eftersom du sparar ingen tid på att ta med den in, det skapar bara mer trängsel, irritation och elände. jag älskar det här systemet och skulle gärna se att man inför det på alla SAS-maskiner.
Flyg inte med infant, oavsett flygplanstyp.
Det är viss skillnad på Cityjet-opererade och Air Nostrum-opererade.
Benutrymmet är sämre på första raden (inte alls som på de gamla CRJ:erna som SAS flög själva), och sätet är lite smalare. På Air Norstrum-varianterna är det airbag i bältet på första raden, så det blir ännu smalare.
Kabinväskan lämnas utanför och får tillbaka direkt vid ankomst. Observera att inga passagerare släpps av innan kabinväskorna har lastats ut igen vid ankomst. Gör dig själv och dina medpassagerare en tjänst och lämna väskan utanför, eftersom du sparar ingen tid på att ta med den in, det skapar bara mer trängsel, irritation och elände. jag älskar det här systemet och skulle gärna se att man inför det på alla SAS-maskiner.
Flyg inte med infant, oavsett flygplanstyp.