Hade du annat program än sas på bokningen? dvs fick du poäng till annat program än SAS Eurobonus för din bokning så är det ju något folk har frågat sig om det fungerar eller inte...bberg skrev:Dessutom så krediterades 200% på A3!Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Hade du annat program än sas på bokningen? dvs fick du poäng till annat program än SAS Eurobonus för din bokning så är det ju något folk har frågat sig om det fungerar eller inte...Klicka för att utvidga...
bberg skrev:Hade Eurobonus inlagt från början och bytte till A3 i gate. Fick poängen hos A3 idag.Klicka för att utvidga...
bberg skrev:Jag och flickvännen reste på olika bokningsnummer. La in båda buden från mitt konto ifall det skulle haft betydelse (vilket det uppenbarligen inte hade).Klicka för att utvidga...
Är det någon som lyckats lägga bud från annat EB konto än det som är registrerat i bokningen?simon_says91 skrev:Frågeställning., Hur lyckades du lägga bud på en annan bokning än den du va på? Enligt SAS ska det gå men jag har dock aldrig lyckats.Klicka för att utvidga...
De första två dagarna jag försökte och även sas kundtjänst sa att de skulle fungera. Om man lägger in berört EB konto på bokningen så ska plusgrade känna igen båda numren... så va dock inte fallet och den tredje personen jag pratade med sa att det inte går alls.aldrighemma skrev:Är det någon som lyckats lägga bud från annat EB konto än det som är registrerat i bokningen?Klicka för att utvidga...
Det har var en nyhet för mig - får man poäng för uppgraderad klass vid uppgradering för cash vid checkin/gate på hemvägen?Funcadelic skrev:Förtydligande: Hemresan gör det, men inte utresanKlicka för att utvidga...