G
gunry
Guest
@Dr. Miles är det RJTQP2NX även från Tyskland? Jag hittar platser i R med den fare:n men priserna är ju dubbelt så höga som redovisas här:
Qatar Airways Travel Festival
Qatar Airways Travel Festival
Jag vet inte vad du menar med dubbelt så höga mot vad men det finns samma fare från Tyskland.gunry skrev:@Dr. Milesär det RJTQP2NX även från Tyskland? Jag hittar platser i R med den fare:n men priserna är ju dubbelt så höga som redovisas här:Qatar Airways Travel FestivalKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag vet inte vad du menar med dubbelt så höga mot vad men det finns samma fare från Tyskland.T ex till Frankfurt till Melbourne är ca 2.143 EUR inkl. skatter per person med RJTQP2NX.Klicka för att utvidga...
Ja, tyvärr. Priserna som visas där är per person.gunry skrev:Då missuppfattar jag nog, tolkade QR-sidan som att priset till t.ex. Sydney skulle vara ca 2600-2800 € förtvåpersoner i Business. Är det jag som är ute och cyklar?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Ja, tyvärr. Priserna som visas där är per person.Du tror väl inte att Frankfurt-Abu Dhabi T/R i Economy class kostar 349 EUR för 7 personer (ca 50 EUR per pers)?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:TjaVisa bifogad bild 55977Klicka för att utvidga...
Morgan skrev:Kostade inte Dubai 7000 kr i morse? 9000 kr nuKlicka för att utvidga...
Det verkar som Qatar Airways har uppdaterat priserna till Dubai.RobHK skrev:Hur fick du dedär priset, det enda jag hittar nu är 8800 kr per person i Business och absolut inte i First på sista benet..Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:TIll Dubai är billigt från Stockholm eller Helsingfors, men inte från Köpenhamn eller Oslo.Klicka för att utvidga...
RobHK skrev:Hur fick du dedär priset, det enda jag hittar nu är 8800 kr per person i Business och absolut inte i First på sista benet..Klicka för att utvidga...
Otto skrev:Testade det igår också men funkade inte.Vad tror du om att de ger 3xQmiles ??Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Qatar Airways 10% Off Travel Fair Economy & Business Class Fares | LoyaltyLobby(fungerade inte för mig)Klicka för att utvidga...
Erth skrev:På LL står det även dettaDiscount does not apply to companion offers and special offers for 3 and more passengers.och även dettaThis offer is valid only for selected Privilege Club Main members receiving the email communication and not for family members.Klicka för att utvidga...