Fick detta mail alldeles nyss:
Visa bifogad bild 56003
Det är alltså en kampanj som endast gäller den här veckan. 27 000 poäng för Elite.
Nej, som du ser så står det 17 000 poäng för Premium. Ville bara bekräfta att det är 27 000 poäng som gäller för Elite då det inte syns i mailet.Det gäller inte bara elite.
Det skulle jag passa mig för. Tror inte Amex uppskattar det förfarandet riktigt. Kan potentiellt sabba för flera. Annars kan man bara skaffa "målvakter" och bjuda in.Får bjuda in frun (för visst kan man bjuda in och få även om hon har mitt extrakort) och sen får hon säga upp kortet ganska snart.
Får man inte bjuda in familjemedlemmar? Eller får man inte säga upp sitt kort direkt efter man har skaffat det? Jag försökte hitta i avtalstexten något som berör detta men lyckades inte hitta något?!Det skulle jag passa mig för. Tror inte Amex uppskattar det förfarandet riktigt. Kan potentiellt sabba för flera. Annars kan man bara skaffa "målvakter" och bjuda in.
Får man inte bjuda in familjemedlemmar? Eller får man inte säga upp sitt kort direkt efter man har skaffat det? Jag försökte hitta i avtalstexten något som berör detta men lyckades inte hitta något?!
Jo familjemedlemmar får man bjuda in och man får säga upp det direkt.Får man inte bjuda in familjemedlemmar? Eller får man inte säga upp sitt kort direkt efter man har skaffat det? Jag försökte hitta i avtalstexten något som berör detta men lyckades inte hitta något?!