Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Upprättelse efter fiaskot På LPI, nu i loungen på Hilton AMS.

Trevligt
59af2ed59147488e8628c01fd1eb625f.jpg

Ett kort stop i Ams Crown Lounge, innan det är dags att åka till legoland. Inga problem att komma in med Alitalia kortet förutom ett himla knappade.

Hej från Nantes Atlantique innan årets sista utrikes-flygtur hem NTE-CDG-AMS-LPI från båten som ska övervintras i Bretagne. Ingen lounge alls här på NTE så fick bränna mina sista €10 på cafe lait och croissant. Hoppas på bättre lounger på CDG. Flyger från terminal 2F mot AMS, vilken är den bästa Ait France-loungen som jag kommer in i där? Är Skyteam Elite Plus.

Last edited:
King Amlet Lounge på Billund. Den här gången slapp vi plocka fram Prioritera pass då det bara fanns plus att boka. Kopplar av med lite snacks, en GT och njuter av utsikten. Det är EM rätt ok Lounge. Speciellt för att vara 3e part.

King Amlet Lounge på Billund. Den här gången slapp vi plocka fram Prioritera pass då det bara fanns plus att boka. Kopplar av med lite snacks, en GT och njuter av utsikten. Det är EM rätt ok Lounge. Speciellt för att vara 3e part.
Ar dom lika daliga pa att stada som nar jag var dar for ett par veckor sedan? Da var det kvarlamnade tallrikar och mat overall och all personal stod och pratade i ett horn utan att bry sig, detta under de 2 timmarna vi var dar. Hoppas ni hade kul pa LEGOLAND, det blev val Polar Express hoppas jag....

Ar dom lika daliga pa att stada som nar jag var dar for ett par veckor sedan? Da var det kvarlamnade tallrikar och mat overall och all personal stod och pratade i ett horn utan att bry sig, detta under de 2 timmarna vi var dar. Hoppas ni hade kul pa LEGOLAND, det blev val Polar Express hoppas jag....
Vi åkte "allt" flera ggr... Jätte kul. Dock börjar 8 åringen sukta efter värre banor, trots att hon egentligen är en fegis... Bådar gott, tänker mig typ 6 flagg nästa gång...

Har varit här en timme, de har plockat undan flera ggr redan, snyggt och och prydligt här.

Hoppas på bättre lounger på CDG. Flyger från terminal 2F mot AMS, vilken är den bästa Ait France-loungen som jag kommer in i där? Är Skyteam Elite Plus.

Som jag minns det är det två i princip identiska AF-lounger i 2F så du kan ta den som är närmast din gate. När jag använde dem relativt flitigt var i alla fall nedervåningen (tror båda hade två plan) lugnare med mer plats.

Som jag minns det är det två i princip identiska AF-lounger i 2F så du kan ta den som är närmast din gate. När jag använde dem relativt flitigt var i alla fall nedervåningen (tror båda hade två plan) lugnare med mer plats.
Tack. Fick väldigt bra service i loungen när AF fuckade upp min dag totalt. Nu mot ARN istället för LPI när flyget till AMS blev försenat så att jag missar sista benet, något dom vetat långt innan dom lät göra oss medvetna om det. Kärran till ARN är nu också sen...men kommer iaf till Sverige idag. Ursäkta men AF klarar inte av att bedriva flygverksamhet alls. Aldrig mer AF. (KLM är nått helt annat dock!)

Tack. Fick väldigt bra service i loungen när AF fuckade upp min dag totalt. Nu mot ARN istället för LPI när flyget till AMS blev försenat så att jag missar sista benet, något dom vetat långt innan dom lät göra oss medvetna om det. Kärran till ARN är nu också sen...men kommer iaf till Sverige idag. Ursäkta men AF klarar inte av att bedriva flygverksamhet alls. Aldrig mer AF. (KLM är nått helt annat dock!)
Står AF för taxi till Linköping?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen