Jakob Österberg
Medlem
Haha ja, det med!Eller så kan de ju dela ut tofflor i business, så att man slipper att ta med egna varje gång.
Haha ja, det med!Eller så kan de ju dela ut tofflor i business, så att man slipper att ta med egna varje gång.
Jag fick tofflor och strumpor för 14 dagar sedan i business med SAS.Eller så kan de ju dela ut tofflor i business, så att man slipper att ta med egna varje gång.
Jag fick tofflor och strumpor för 14 dagar sedan i business med SAS.
Tofflor har jag fått varenda gång, men dom är så tunna så jag brukar inte ens bemöda mig att öppna dom...Bildbevis!
Jag fick bara strumpor för 2 och 3 veckor sedan.
Ja just de ja, de brukar finnas tofflor! Det hade jag glömt. Mina gick sönder så fort jag satte in fötterna.Tofflor har jag fått varenda gång, men dom är så tunna så jag brukar inte ens bemöda mig att öppna dom...
Tofflor har jag fått varenda gång, men dom är så tunna så jag brukar inte ens bemöda mig att öppna dom...
Bäste @fcx, skulle jag dra ner mitt varumärke för en toffel, jag trodde att du litade på mig, här kommer beviset!Bildbevis!
Jag fick bara strumpor för 2 och 3 veckor sedan.
Att "tassa iväg på herrarnas" endast i strumpor låter som ett högriskprojekt...Tofflorna hade varit bra, för precis innan landning skulle jag tassa iväg på herrarnas och klev då i en pöl Take Off eller motsvarande som befann sig i gången. Så då fick jag åka resten av flighten + transporten hem med blöt strumpa![]()
Sådär såg de inte ut sist jag flög med SAS. Då fick jag några ohyggligt tunna och vita tofflor som gick sönder direkt. Sprack i sömmarna.Bäste @fcx, skulle jag dra ner mitt varumärke för en toffel, jag trodde att du litade på mig, här kommer beviset!
En kollega vill alltid ha sådana tofflor, därför tar jag med dem hem, tror du mig inte så får jag ta en bild när hon har dem på sig!
Visa bifogad bild 55442