Senaste nytt

Trasiga Bose hörlurar

Jag har fått två par QC utbytta av Bose i Sverige och båda gångerna med grym service. Ena gången var lurarna 3+ år och kåporna började spricka. Inget kvitto men fick ett par nya - no questions asked. Andra gången var dom inte ens 2 år (men köpta i USA) och började stänga av sig och fick även då ett par nya.

Inbytesrabatterna fungerar också bra tycker jag. Även på lurar som det inte varit något fel på har jag fått rabatten i USA för att "byta upp mig" till en senare modell.
Intressant, kommer du ihåg hur stor rabatt det var, och var det i en BOSE-butik? Jag har QC15 och QC25 som båda är hela och fina men skullevilja uppgradera till QC35.
 
Köpte QC15 i Singapore. Helt plötsligt slutade ljudet i höger kåpa funka (dvs inte där sladden sitter). Kontaktade Bose här i Sverige. Fick först ny sladd skickad (de trodde att det var sladden som det var fel på) men det hjälpte inte. Fick fraktsedel så jag kunde skicka in lurarna, och nya lurar kom en vecka senare med ny garanti på två år. Helnöjd.
 
Varför skulle man få det? Man får inga extra bonuspoäng om man köper chips, öl, cola eller något annat ombord.
Nej, men man kan kanske dra någon parallell till shoppingportalen alt. Eurobonus +Deal. Vore ju garanterat ett sätt att få fart på försäljningen ombord. I likhet med +Deal kan du ju också köpa lurarna för poäng ombord så helt onaturligt hade det inte varit med intjäning av extrapoäng vid denna typ av inköp.
 
Nej, men man kan kanske dra någon parallell till shoppingportalen alt. Eurobonus +Deal. Vore ju garanterat ett sätt att få fart på försäljningen ombord. I likhet med +Deal kan du ju också köpa lurarna för poäng ombord så helt onaturligt hade det inte varit med intjäning av extrapoäng vid denna typ av inköp.
Någon Diamant eller Pandion kanske skulle kunna föreslå det ovanstående i nästa möte med SAS?
 
Toppen