Senaste nytt

Jeg skal fly 800 flights på 180 dager med SAS!

Jeg vil gjerne invitere de av dere som vil til og være på min siste t/r 8 November med SK4188 og SK4189 (SVG-BGO-SVG). Dette er den siste turen min på SAS Travelpass og fårhåpentlig 800 turer gjenomført!

De av dere som vil er hjertelig velkomne til og være med på rekordforsøket! :)

Tänk om det varit den 12-13 Nov istället. Då kanske jag fixat ihop det

Hei og hå!

Snart 50% ferdig nå, og klar for de resterende 53% som gjenstår!

Ligger på 378 flights, noe som gir følgende:

378x 1250eb = 472.500eb poeng på konto.
189 t/r Stavanger-Bergen v.v
5,25 Diamond kort eller 10,5 Gold kort opptjent.

Klar for 4 legs i dag, noe ruskevær men det er ikke problem for en B737 og en Dash8 som har vært ute en vinternatt før.

Noen spørsmål? Så skal jeg svare på de så fort jeg kan.

Ha en fin dag videre! :)

Starkt jobbat! Idag är du halvvägs! :) Hur planerar du att komma ikapp planen, du ligger ca 20 flighter efter schema?
Varför blev det just 800 flighter? Någon som flugit 799?

1. Är det spännande?
2. Hur mår du fysiskt?
3. Hur mår du psykiskt?

1) Jada, vet aldri hvordan en flytur blir. Mye av de 30 minuttene er takeoff/landing. Vet heller aldri hvem man møter! :) Så spennende er det!

2) Merker ikke så mye forskjell, sover som regel på noen av turene for og komme i sjakk! Ellers så ungår jeg som regel mat/drikke fra flyet.

3) Psykisk så er alt på topp. Har psyka meg opp før jeg bestillte og ble enig med meg selv at jeg måtte fullføre 110% før jeg betalte 67.000kr :)

Starkt jobbat! Idag är du halvvägs! :) Hur planerar du att komma ikapp planen, du ligger ca 20 flighter efter schema?
Varför blev det just 800 flighter? Någon som flugit 799?

Tipper jeg når 400 på Neste tirsdag, jeg ligger godt forrand skjema, ettersom jeg hsr 605 bookings igjen. ( ca 200 i buffer på og klare 800)
Så det bør ikke være noe problem! :)

378+ 604 = 982flights kan jeg ha på 6mnd totalt! :)

image.jpeg

800 flights pga 1.000.000 eb points! :)

Last edited:
Toppen