Senaste nytt

Fredagstråden™

Hej svejs från FCT, ankommen från HKG. Först var planen att åka hem till ARN, men måste hem till New York över helgen samt nästa vecka för jobb, så om några timmar sitter man på ett plan till New York.. måste erkänna att spontaniteten gör att det kittlar lite

Kan tillägga att det sköttes utmärkt av personalen på FCT, baggaget är retaggat till NYC istället för ARN nu :)

Last edited:
...Kan väl erkänna att jag själv öppnat lite taxfree på Egypt Air en gång... ;)
Egypt air er velegnet til at konsumere TaxFree. Har spurgt om proptrækker, og de kom fluks og åbnede min flaske vin for mig. Kontrolleret indtag er der forståelse for - blot at det foregår diskret, da det let kan virke stødende på andre, der har været knapt så forudseende...

Just vaknat på Renskär-getskär, Kalix skärgård. Nu frukost och en promenad på ön. Sen vidare mot kompisen för middag, lite bastu och kanske en "Stänkare"

f5040d60c182bad38eabdeb0e32111e8.jpg

Egypt air er velegnet til at konsumere TaxFree. Har spurgt om proptrækker, og de kom fluks og åbnede min flaske vin for mig. Kontrolleret indtag er der forståelse for - blot at det foregår diskret, da det let kan virke stødende på andre, der har været knapt så forudseende...

Jag smög bara i lite rom i min cola, egentligen emot mina principer men det är ju ett torrlagt bolag. Såhär på en fredag kan jag inte låta bli att berätta om en äldre egyptisk dam på samma flygning, hon satt tvärs över gången med en intressant ryggsäck som handbagage. Tror nog bara hon tyckte det var ett fint mönster, tveksamt om hon visste vad det var för växt. Kunde inte med att ta en bild så här är en länk.
https://m.karmaloop.com/product/The-Weed-Backpack-/375025?

Flög Bra första gången i morse BMA-VBY, trots väldigt billig biljett bjöds det på frukost.
Laddar upp inför bröllop i morgon med en golfrunda på Slite.

Toppen