Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

ekf

Medlem
Ungefär när i månaden sker det?

På mitt Amex-konto ser det inte ut att ha skett ännu för juli månad.
För mig är det brytdatum + ca en vecka. Dvs jag har brytdatum Y, Y+1 ser jag att Amex fört bort poäng från saldot hos dem, vid ca Y+7 trillar de in på EB-kontot
 

jumbooze

Medlem
Hej,

Jag skaffade detta kort för ca 7-10 dagar sedan och missade värvningsbonusen.
Har förstått att man kan ringa in i efterhand och komplettera för att få ta del av den.

Så ni insatta, skicka gärna PM med det jag behöver vid mitt samtal för efter-registrering så får ni ta del av
värvningsbonusen.

Mvh,
Hej och Välkommen @HH1986!
Om du skriver i den här tråden så får man PM:a dig i detta syfte
Värva mig till Amex | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

HH1986

Ny medlem
Hej,

Tack för alla svar gällande värvning förut även om jag postade i fel tråd.
Ber om ursäkt för det.

En fråga som dök upp;

Vid 15 000 kr spend inom tre månader får man ju 10 000 EB-poäng i välkomstbonus.
Ligger de 12 000 värvningspoängen utanför detta så man får 22 000 poäng vid 15 000 kr spend eller blir det så att man får 12 000 poäng totalt efter 15 000 kr spend?

Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig dag.

Mvh
 

Impendill

Medlem
Hej,

Tack för alla svar gällande värvning förut även om jag postade i fel tråd.
Ber om ursäkt för det.

En fråga som dök upp;

Vid 15 000 kr spend inom tre månad får man ju 10 000 EB-poäng i välkomstbonus.
Ligger de 12 000 värvningspoängen utanför detta så man får 22 000 poäng vid 15 000 kr spend eller blir det så att man får 12 000 poäng totalt efter 15 000 kr spend?

Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig dag.

Mvh

Det ska vara totalt 12.000 poäng, men det kan ju alltid bli fel;)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

blobloblo

Medlem
Hej,

Tack för alla svar gällande värvning förut även om jag postade i fel tråd.
Ber om ursäkt för det.

En fråga som dök upp;

Vid 15 000 kr spend inom tre månader får man ju 10 000 EB-poäng i välkomstbonus.
Ligger de 12 000 värvningspoängen utanför detta så man får 22 000 poäng vid 15 000 kr spend eller blir det så att man får 12 000 poäng totalt efter 15 000 kr spend?

Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig dag.

Mvh

Det är 12000p du får i välkomstbonus (totalt) du får efter 15k innan 3 månader.
 

Gus

Medlem
Jag har värvat en vän och det står nu när jag loggar in på amex "tack för en ny kortmedlem" och 12000 poäng finns på mitt amexkonto, dock har de inte överförts till mitt eurobonuskonto ännu, borde väl överföras inom någon vecka.

Min vän vill nu inte ha kortet längre. Om han säger upp kortet nu innan han blir debiterad 500 kr för årsavgiften, får jag ändå behålla mina 12000 poäng eller tas de bort?
 

Impendill

Medlem
Jag har värvat en vän och det står nu när jag loggar in på amex "tack för en ny kortmedlem" och 12000 poäng finns på mitt amexkonto, dock har de inte överförts till mitt eurobonuskonto ännu, borde väl överföras inom någon vecka.

Min vän vill nu inte ha kortet längre. Om han säger upp kortet nu innan han blir debiterad 500 kr för årsavgiften, får jag ändå behålla mina 12000 poäng eller tas de bort?


Poängen kommer du att få behålla.
Överföringen görs i samband med den vanliga överföringen en png i månaden .
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen