Gus
Medlem
Exakt sådär hade jag tänkt mig!
Exakt sådär hade jag tänkt mig!
Gå in på staralliance.com och där hittar du under Routemap en tydlig sammanställning över vilka flygbolag som flyger till respektive flygplats.Exakt sådär hade jag tänkt mig!Tänkte höra om någon känner till något star Alliance bolag som flyger till någon av dessa länderna och som man kan koppla ihop med en asienhub? Jag kan såklart kolla det själv men det tar ju sin lilla tid.
Tusen tack!Gå in på staralliance.com och där hittar du under Routemap en tydlig sammanställning över vilka flygbolag som flyger till respektive flygplats.
Ja.En annan fråga. Är det fortfarande i princip endast Singapore-Jakarta man kan boka med Singapore Airlines F?
Jag tror att det är OK routing.Mycket gott står i denna tråd, men det är ju en del som ska stämma, så tips och tricks mottages tacksamt. Kan man tro att följande går att få till med awardresa 2-4-1 i för två personer i november /december 2016?
ARN-FRA LH C
FRA-HND NH F, ev. byte till LH F
NRT-SIN NH F
---
SIN-CGK SQ F
CGK-BKK TG C
BKK-HND TG F
HND-FRA NH F
FRA-ARN LH C
[routemap]arn-fra-hnd,nrt-sin, sin-cgk-bkk-hnd-fra-arn[/routemap]
När jag pratade med Tallinn igår var de väldigt strikta på max 4 flighter ut, max 4 flighter hem. Enligt han jag pratade med gick det inte att kombinera 3 flighter ut och 5 flighter hem. Huruvida det stämmer låter jag dock vara osagt.Mycket gott står i denna tråd, men det är ju en del som ska stämma, så tips och tricks mottages tacksamt. Kan man tro att följande går att få till med awardresa 2-4-1 i för två personer i november /december 2016?
ARN-FRA LH C
FRA-HND NH F, ev. byte till LH F
NRT-SIN NH F
---
SIN-CGK SQ F
CGK-BKK TG C
BKK-HND TG F
HND-FRA NH F
FRA-ARN LH C
Kan tipsa om Almaty som är en trevlig och fin stad (gamla huvudstaden). Vad jag hört ska Astana vara nyrenoverad och mer opersonlig..Nä precis men jag tänkte om man typ kunde flyga Lufthansa first till Peking/Seoul/Tokyo/Dubai eller någon annanstans i Asien och sedan vidare med star Alliance i business till något av dessa länder?
Hur är hela din routing? Kan vara kul få lite inspiration.
Så i detta fallet hade det varit bättre om CCC hade legat i en lika dyr zon som BBB!? Lite ironiskt att man vill att ens destination ska ligga i en dyr zon!Tyvärr inte.
Om du bokar AAA-BBB-CCC, där BBB ligger i en dyrare zon än CCC så bör du bli debiterad för AAA-CCC plus CCC-BBB (och du behöver två vouchers).