Senaste nytt

Första frustrerande First

Det roliga (sorgliga?) är att CCn som hällde fel sa följande när min fru frågade om påfyllt vatten "sparkling right?" *käckt pekfinger mot min fru*. Så hon kom ihåg, hon bara valde den andra vattenflaskan av någon anledning

Haha nästan lite humor just det där med att mixa vattenflaskan

Hade du aldrig tanken att ta ett lågmält samtal med pursern? Ett par lyfta ögonbryn och ett påpekande att det är FC under ett sådant samtal brukar kunna rätta till det mesta...

Hade du aldrig tanken att ta ett lågmält samtal med pursern? Ett par lyfta ögonbryn och ett påpekande att det är FC under ett sådant samtal brukar kunna rätta till det mesta...
Hade jag aldrig gjort. Chansen att de ordnar upp allt i luften OCH ger någon form av kompensation när du landar lär vara betydligt mindre än om du bara påpekar det efter flygningen via ett konstruktivt mail till kundservice.

Hade jag aldrig gjort. Chansen att de ordnar upp allt i luften OCH ger någon form av kompensation när du landar lär vara betydligt mindre än om du bara påpekar det efter flygningen via ett konstruktivt mail till kundservice.

Jag hade en gång en liknande otillfredställande upplevelse på Qatar biz. Talade då med pursern på planet och fick en ursäkt. Dock ingen kompensation i efterhand.

Toppen