Senaste nytt

Farnborough Air Show 2016: 15-17 juli 2016

Ett litet tipps om middag på lördagen, en kollega var där i helgen och hon var "över förtjust" i stället.
Champagne och Varm Korv, kan det bli bättre? Nu finns det väl 97 inlägg om detta ställe här på BC som jag har missat.
Bubbledogs
Säg till om någon är intresserad av Varm Korv.
Champagne vet jag finns det stort intresse för.
Intar just nu lunch på detta ställe. Återkommer med omdöme. Champagnen är i alla fall god.

Då så. Mycket god korv, men detta räcker nog bara som enklare mellanmål eftersom det egentligen bara är korv med bröd (beroende på vilken man väljer). Man bör nog också boka om man ska hit. Var knökfullt när jag kom så jag sitter vid baren. Finns nämligen inte jättemycket platser vad jag kan se. Men det är ett bra ställe om man vill ha några glas champagne till billigt pris. Billigaste glaset kostar £6.50 och den är helt ok (i alla fall för min smak). Tycker nog champagnen överlag hade ett överkomligt pris.

Detta skiter sig för mig denna gång. Ligger hemma sjukskriven i minst två veckor, efter ett besök på akuten i lördags - nu när jag dessutom har som mest att göra. Har fått ställa in allt på jobbet och fixa ersättare samt alla extrajobb utöver det. Blir en fattig månad...
Kan knappt sitta eller gå längre sträckor. Knaprar Alvedon och diverse morfinpiller samt ligger med datorn på magen och försöker styra upp månadens administration så att det ska flyta på.
Har en SAS Plus bokad KRN-ARN 15-19/7, så antingen bokar jag av eller försöker boka om den till något längre fram i höst.
Önskar er alla en trevlig Farnboroughtripp!

Detta skiter sig för mig denna gång. Ligger hemma sjukskriven i minst två veckor, efter ett besök på akuten i lördags - nu när jag dessutom har som mest att göra. Har fått ställa in allt på jobbet och fixa ersättare samt alla extrajobb utöver det. Blir en fattig månad...
Kan knappt sitta eller gå längre sträckor. Knaprar Alvedon och diverse morfinpiller samt ligger med datorn på magen och försöker styra upp månadens administration så att det ska flyta på.
Har en SAS Plus bokad KRN-ARN 15-19/7, så antingen bokar jag av eller försöker boka om den till något längre fram i höst.
Önskar er alla en trevlig Farnboroughtripp!
Krya på dig, du får satsa på 2018 flyguppvisning.

Har vi missat direktflyget

upload_2016-7-9_7-3-30.png

Toppen