Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strax innan lunch är inte CPH guldloungen någon höjdare......:( frågan är om det är mest folk i guldloungen eller ute i avgångshallen....:rolleyes:

Lugnt i Guldloungen på Arlanda. Det har blivit betydligt snyggare med nya designen. På väg till München för besök i nya F Loungen och sedan vidare med LH i First till San Francisco. Najs!

Hej fran aviator loungen pa CPH, jag blev bryskt tillrattavisad nar jag var pa vag in I apartments som simpla silvermedlemmar absolut inte far ga in i, Dte borde ju faktist kunna skyltas ordentligt isafall och man kan beratta att det ar den andra loungen med ett leende istallet for att behandla folk som brottslingar.

Hej fran aviator loungen pa CPH, jag blev bryskt tillrattavisad nar jag var pa vag in I apartments som simpla silvermedlemmar absolut inte far ga in i, Dte borde ju faktist kunna skyltas ordentligt isafall och man kan beratta att det ar den andra loungen med ett leende istallet for att behandla folk som brottslingar.
Välkommen till Danmark!

Då var man på ARN Guldloungen T5 och det var verkligen lugnt här till skillnad från CPH Guldloungen för 2tim sedan...

Plaza Premium Lounge Malé. Slut på semestern, och dags för hemfärd. Ska bli riktigt spännande att prova Etihad Airways för första gången. First Class Apartments på A380 och ett besök till nya First Class Loungen i Abu Dhabi.

image.jpeg

Vietnam Airlines Lotus Lounge i Ho Chi Minh City (Saigon). Sitter och tittar ut på Vietnam Airlines B789 Dreamliner som ska ta oss till Tokyo Narita om ett par timmar. En nattflygning på 5 timmar innebär väl inte så mycket sömn utan jag räknar med en viss trötthet hela dagen i morgon.

Dagens tredje lounge. Jämfört med igår så var det helt fantastisk cabin crew. Fick påfyllning utan att fråga och 2 whiskey precis innan landing. Ett glas rött och lite plane spotting i galleries north på lhr t5 i väntan på ett 1.5 timmat försenat flyg.... IGEN. Det tar på krafterna att jaga TP. Skål vänner.

20160714_193955(0).jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen