Senaste nytt

COOP Medmera mer

Hej,
Jag snubblade idag på att COOP har gjort sina förmåner ännu sämre gällande möjligheten att samla poäng. (Jag är eurobonus medlem och samlar Eurobonus via COOP)

Är det någon som har stenkoll på om man tjänar på att byta ut COOP mot ett annat kort? Har hört om SAS MASTERCARD, men är det bättre?
Tacksam för svar
För intjäning till Eurobonus så är Mastercard bättre (10 poäng per 100 SEK). Liksom Amex (10/15/20 poäng per 100 SEK).

Finns gott om trådar på forumet om detta. :)

Hej,
Jag snubblade idag på att COOP har gjort sina förmåner ännu sämre gällande möjligheten att samla poäng. (Jag är eurobonus medlem och samlar Eurobonus via COOP)

Är det någon som har stenkoll på om man tjänar på att byta ut COOP mot ett annat kort? Har hört om SAS MASTERCARD, men är det bättre?
Tacksam för svar
Om det är poängintjäning till Eurobonus du är ute efter så är både SAS mastercard och American express numera bättre än coop.

Jag tror många (inkl. jag) har båda pga att alla ställen inte tar american express - då är det bra att ha ett mastercard som backup.

Det finns som sagt en del trådar om båda korten, extrakort, erbjudanden om extra poäng när du skaffar korten m.m.

Om man köper bin borde man väl få gratis honung?

30 000 poäng
Köp 1000 bin

Svenska Bin. Bi-Happy #bevarasurret. Bli en bi-ambassadör! Vill du vara med och samla in pengar för fler bin i Sverige? Pengarna går till att sätta ut bisamhällen på en bivänlig plats på den ort där du bor. Ju fler som samlar, desto fler pollinerande bisamhällen och desto mer lokal honung. Tillsammans kan vi pollinera mera. Genom att skänka dina poäng blir bin bidrar du till en lokal bikupa och bättre pollinering i din närmiljö. 100 bin motsvarar poäng till ett värde av 30 kr. Ett bisamhälle består av 20.000–50.000 bin.

151392.jpg

Toppen