WavyCrockett
Medlem
Någon som vet om Youth Flex ger samma poäng som en Go Flex-biljett? Uppgraderade nyligen en Go-biljett till Plus med Plusgrade. Skulle vara lte surt om det visade sig att jag inte tjänade några extra poäng ö.h.t.
Jag tror Go Flex är samma som Youth Flex.Någon som vet om Youth Flex ger samma poäng som en Go Flex-biljett? Uppgraderade nyligen en Go-biljett till Plus med Plusgrade. Skulle vara lte surt om det visade sig att jag inte tjänade några extra poäng ö.h.t.
Jag tror Go Flex är samma som Youth Flex.
Kolla vad den har för bokningsklass så kan du se vad den ger för poäng.
Visa bifogad bild 53986
Här är P och A klasserna.
Jag har bokat båda klasserna och fått samma poäng, även om man kollar på Sas sida ser den ut o ge samma poäng.O så bara vanlig Go då alltså?
Ja sånna är reglernaÄr det helt kört att få poängen för en resa i plus som gjordes i oktober förra året? Insåg häromveckan att inga poäng hade registrerats för den flygningen. Provade på hemsidan men gick endast att registrera för 6 månader bakåt i tiden.
Ja sånna är reglerna![]()
Vad jag känner till ger den samma poäng.Jag har bokat båda klasserna och fått samma poäng, även om man kollar på Sas sida ser den ut o ge samma poäng.
Kollar inte alla sitt EB-konto varje dag?Då vet jag att det kan vara bra att noggrant kolla kontot regelbundet![]()
Tills jag får push notifications om nya poäng så gör jag detKollar inte alla sitt EB-konto varje dag?![]()