mha321
Medlem
Det gäller ju att lära sig spela spelet, och utnyttja kryphålen!F
finns ju sakkunniga som kunnat snatcha åt sig fler![]()
Det gäller ju att lära sig spela spelet, och utnyttja kryphålen!F
finns ju sakkunniga som kunnat snatcha åt sig fler![]()
Men hur lyckas du komma upp i etthundrafemtiotusen poäng för en resa t/r Stockholm? Även i Plus Full Flex tur och retur kommer jag bara upp i 70 000Ja, tyvärr fanns det inte så många alternativ.
Tack!Loungen är full nu, men verkar mest vara charterpassagerare så jag tror att de försvinner när spanien-kärrorna går om en halvtimme.
Men hur lyckas du komma upp i etthundrafemtiotusen poäng för en resa t/r Stockholm? Även i Plus Full Flex tur och retur kommer jag bara upp i 70 000Ja, jag misstänker att det är ett skrivfel
Förlåt för min petighet, men det verkar som att du haft en trevlig resa i alla fall
Edit: Hittade för 100 000 poäng nu. Förlåt igen![]()
Så här ungefär ett dygn senare, har du hunnit smälta och sortera alla intryck? Skulle du våga dig på en sammanfattning av äventyret, vad överraskade dig mest positivt, vad levde kanske inte helt upp till dina modesta förväntningar, etc...? En nyckelfråga - skulle du göra det igen om du fick möjlighet...?
Jag kräver en livetråd. Plus på charterflygning är en upplevelse värd alla pengar.Om några veckor flygar jag i Plus på en tre timmars charterflygning, ska bli spännande att se hur det blir.
Hur lyckades du få sas taggen? Har aldrig fått någon... Reser onekligen för lite plus inom Sverige.Första Plus-flygningen över. Skrikande barn, supertrevlig crew (som dessutom gav mig en SAS-tagg! se nedan) och en effektiv flygning. Räknade ut att jag drack/åt för 130 spänn ex. Alkohol... är lite besviken, trodde jag skulle kunna klämma det tiodubbla
En s.k. Fresh Bite - liten, lagom och god!
![]()
![]()
Bonus:
![]()
Du måste be om den på ett visst sätt. Vissa har känslan, andra inte.Hur lyckades du få sas taggen? Har aldrig fått någon... Reser onekligen för lite plus inom Sverige.