Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

ante888

Medlem
Måste säga att Amex service levererar!

Blev värvad till SAS Eurobonus Premium card via en medlem på forumet. Hade ett amex basic som jag hade sagt upp i november 2015, och detta var i februari 2016 . Trots detta var det inga problem, min värvare fick sina EuroBonus-poäng, och jag fick halverad avgift första året (500 sek). Fick dock inte in min välkomstbonus då.

Nu ringde jag och frågade vad som hänt med min välkomstbonus, och fick höra att eftersom jag haft ett amex basic, så fick jag inte dessa poäng. Men eftersom jag hade så bra spend tills nu på kortet, (ca 150k kr) så gjorde hon ett undantag och slängde in 10.000 EB extrapoäng på mitt konto.

Intressant att min värvare fick poäng, men att de inte tänkte ge mig dessa. Man kan tycka att det borde vara antingen eller. Oavsett så löste det sig väldigt bra.
 

AtleFlyg

Medlem
Dispyter medlemmar emellan angående värvningar får ni ta via PM. Det ska inte avhandlas i forumet.

//Moderatorteamet

Håller med i sak. Men om det inte får yppas så kan tyvärr fler medlemmar bli blåsta/lurade/missförstås av olika medlemmar.... På tex klockforum finns det en "referenstråd" där man kan ange folk man köpt/sålt/bytt varor eller tjänster med så att andra ser att det gått bra. Kanske kan vara något
 
Toppen