Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Provade igen och först visades nedräkningen några uppdateringar och jag började tvivla på mig själv...
Men nu funkar det igen!
Visa bifogad bild 53840
Är det inte SAS Go Light du har köpt?
Now or Never brukar inte att vara bokningsbar förrän kl. 18.

Screenshot20160630 01 SK.png

fr 299 skr annonseras ut. men jag ser inget under 399 ut och retur från London ligger kring 650 skr som billigast.
Fast klockan är ju bara 17.30 förstås ...

Dagens priser från ARN:
Berlin 399:-
London 349:-
Paris 449:-

Ni har rätt. Lurades av detta inlägg. Ser i senare kommentar med screenshot att det ska vara från 349:- till Paris.
Lurades även av att jag faktiskt såg sidan som den brukar med valet "Now or Never" i rullisten.

Skönt med 24h öppet köp och resan kommer kanske bli ännu billigare!

Undrar om inte kampanjen borde heta never or never (eller vad nu SAS håller på med).

Kikade i em på ordinarie lågpris 6-8/12, LLA-LHR samt LLA-CDG låg runt 2600.

Nu under kampanjen så ligger LLA-LHR på 2554 och LLA-CDG på 2652.

Men i kampanjen kostar ARN-LHR 927 och ARN-CDG 825!

Sålunda kostar delen LLA-ARN 1627 på väg till LHR och 1827 om man siktar på CDG.

Nåväl, en titt i ordinarie lågpris kalendern ger 1319 för delen LLA-ARN (separata bokningar, men fungerar tidsmässigt ok, har kollat)

Annars bokar den ekonomiske Norwegian LLA-ARN för 898 (funkar också tidsmässigt)

Så vad håller SAS på med?

Ni har rätt. Lurades av detta inlägg. Ser i senare kommentar med screenshot att det ska vara från 349:- till Paris.
Lurades även av att jag faktiskt såg sidan som den brukar med valet "Now or Never" i rullisten.

Skönt med 24h öppet köp och resan kommer kanske bli ännu billigare!

Lurades själv av lågpriskalendern :) Sorry.

Toppen