Senaste nytt

Tjänstebilstråden

Det är precis det jag menar. MD den specen så är det Def inte osannolikt.
Däremot blev jag lite förvånad att den går så grymt.
Jag är inne på att köpa en Nissan gtr Nismo ed men nu så har du satt griller i huvudet på mig :)

image.jpg

Fick låna denna av min vänliga handlare.
Plus för att vi får plats med både lite bagage och grabben.
Men, fan vet om det inte skall vara en Z i alla fall.

Det är precis det jag menar. MD den specen så är det Def inte osannolikt.
Däremot blev jag lite förvånad att den går så grymt.
Jag är inne på att köpa en Nissan gtr Nismo ed men nu så har du satt griller i huvudet på mig :)
Den sistnämnda är kanske ett mer praktiskt alternativ iaf :)
Frågan är ju vilken typ av bil du vill ha/behöver .....Nissan GTR är ju en lite annan typ av bil.

Jag hade gärna satsat på en tvåsitsig bil, men får aldrig godkänt hemifrån att köpa två kostsamma bilar för att täcka även det funktionella behovet (+ 2 i garaget nu).

Abarth är ju en rolig kompromiss med lättvikt + vässade fyror. Tyvärr tycker jag inte att nya 124 eller planerade 500x verkar blir några designmässiga framgångar.

Har du inte bråttom så ska väl Alfa släppa ytterligare sju modeller inom 2år, o 510hk - motorn lär hitta ner i flera av dessa.

Jag är lite nyfiken på om Alfa romeo 4c får en uppgradering innan den går ur tiden. Det är ju en bil med potential att nå 3.5s på 100 utan problem. Samma effekt i flera år nu...
Den är dock lika skön att köra som en gokart, o kvalitetskänslan var som i en Dacia. Men Alfa handlar ju snarare om känsla :)

Själv blir det nog Alfa romeo snik-version, men den duger troligen till husbehov (ett tag ^^)

Förvisso har Nissan en del riktigt vassa saker till bra priser, men det är ändå bara en Nissan.
Totalt avsaknad av exempelvis en Alfa-själ

Annars @Palazzi får du väl stå ut en 4-5 månader efter släppet och plocka en värderasad demo :)

Tänkte beställa en 320d GT xdrive med nya face lift. Familjen blivit mindre och bökigt med A6an i Stockholms innerstad. Bu eller bä?

Toppen