Senaste nytt

Choice - Statusmatcher med andra (nordiska) hotellkedjor till 30 Juni

För en som tjänat ihop till Choice Gold den hårda vägen i snart 8 år så känns den här kampanjen lite som @agehall's kamp mot Hilton... Men för er som fått chansen, välkommen till ett fantastiskt bra program! Innan man gjorde om poängintjäning och poänguttag här i våras var det det i särklass bästa programmet för riktiga hotellstamkunder i Skandiavien. Ni kommer att märka att hotellen behandlar Golds olika. Det går inte bara att stövla in som nymatchad medlem och kräva sin rätt och vifta med kortet - Choice har riktigt bra koll på vem som faktiskt bott hos dem tidigare och vem som förtjänar uppgraderingar. Med det sagt - grattis till alla er som lyckats.

Har inte ännu fått mitt guldkort...om kampanjen var riktad, excluding Finland för jag såg inget reklam på min inlogg sida?

För en som tjänat ihop till Choice Gold den hårda vägen i snart 8 år så känns den här kampanjen lite som @agehall's kamp mot Hilton...

Ja, tyvärr har Choice uppenbarligen tappat bollen nästan lika tungt som Hilton. De har imho lite snävare krav på vad man måste ha för att få platinum, men att öht matcha topstatus är hål i huvudet. @FruAgehall hade under ett antal år Guld och det var riktigt trevligt när man var ute och for i norden med henne, men efter en sådan här kampanj lär det väl vara slut på det - kommer ju att finnas hur många Guld-medlemmar som helst.

Toppen