Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

trekker

Medlem
God morgon från cph apartments och en första frukost. 1466659299732-922059722.jpg
 

trekker

Medlem
Är nu installerad i finnair premium loung i väntan på flyget ner till london. Är inte närmsta vägen från köpenhamn till manchester via helsingfors och london? Jag är här hela eftermiddagen om någon vill basta.

Dagens andra frukost på flyget.
20160623_091559.jpg

Och tredje nu i loungen.
20160623_114313.jpg
 

trekker

Medlem
Jaha da fortsatter elandet med BA, just nu ar flighten fran HEL till LHR 50 minuter sen dvs jag kommer ha under en timme pa mig att gora transfer fran T3 till T5, genom immigration och security och sedan till gate. BA ar snalla nog att inte boka om mig till Finnairs flight som gar 10 minuter tidigare an BA flighten (60 minuter med forseningen) da de har som policy att inte boka om till codeshare om forseningen inte ar mer an 1 timme och 20 minuter.
 

Brandten

Medlem
Tänkte sätta mig och fika (fika) lite i Lufthansa Senator Lounge på LHR T2. Inte en enda ledig plats i någon av LH loungerna så förflyttade mig till en lugn och skön Plaza Premium Lounge där duschen kommer intas om 5 minuter.

Riktigt bra mat när idag med potatissallad, melon/feta sallad, kycklingwrap, thai soppa, potatis/löksoppa, pasta (carbonara?) +++

Fattar inte varför det var SÅ fullt, såg inte så många long haul avgångar. Nu fanns det ju inga andra destinationer med ANA F annars hade jag försökt undvika via LHR.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen