Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

bossefin

Medlem
image.jpeg image.jpeg Busines lounge Dubrovnik. Inget att skriva hem om men ändå rätt skönt efter stökig och militant Security som övergick i passkontroll-kö. Rätt tunt fikautbud men lite gott Kroatiskt vitt vin innan boarding på OS732 blir det. Visade sig att StarAlliance Gold gällde här så PP fick ligga kvar i plånboken (såg inte ut så i LoungeBuddy).
 
Visa bifogad bild 53558 Visa bifogad bild 53559 Busines lounge Dubrovnik. Inget att skriva hem om men ändå rätt skönt efter stökig och militant Security som övergick i passkontroll-kö. Rätt tunt fikautbud men lite gott Kroatiskt vitt vin innan boarding på OS732 blir det. Visade sig att StarAlliance Gold gällde här så PP fick ligga kvar i plånboken (såg inte ut så i LoungeBuddy).
Nice, rapporterade du felet till LB? Dom brukar va mycket generösa mot folk som är aktiva och rapporterar :)
 

trekker

Medlem
Hej från galleries first lhr t5. Hade egentligen inte tid för detta, men ba var så snälla att de plockade bort mig från min flight trits att jag hade 15 minuter till godo efter avstigning. Efter 15 minuters ombokning till nästa flyg gick jag till originalflighten som fortfarande väntade på sista passageraren. Fick absolut inte komma med. Uselt ba, detta kostar er castelnau.
 

trekker

Medlem
Hann med en snabbis i aspire för ett glas vatten.

På planet nu och ombokad i 3f istället för min 1f jag hade. Skulle posta en bild funkar inte, servern klagar på storleken trots att det är samma som alltid förut. Nåväl, det är snäppet bättre än sist jag flög ryan air. Kom bara ihåg att ba har endast ok säten på rad1 och nödutgång inom europa.
 

Johanna

Medlem
Hann med en snabbis i aspire för ett glas vatten.

På planet nu och ombokad i 3f istället för min 1f jag hade. Skulle posta en bild funkar inte, servern klagar på storleken trots att det är samma som alltid förut. Nåväl, det är snäppet bättre än sist jag flög ryan air. Kom bara ihåg att ba har endast ok säten på rad1 och nödutgång inom europa.
Det är du och jag idag. Typ allt har strulat på vägen hittills. Kämpa
 

bossefin

Medlem
image.jpeg image.jpeg Austrian Senator Lounge i Wien. Just nu lite lugnare men tjuvtjockt när vi kom. Rätt liten och trång lounge. Ok utbud av ätbart; två sorters soppa, en varm pastarätt och två sorters geggasallader. Fikautbutet ok och dom hade även kaffe. Betyget slutar på en 3-.
 

olo

Medlem
Sitter i ett guest office i SAS lounge på GOT en stund innan avgång. Skall till Belgien igen och även denna gång blir det via CPH och den mindre omtyckta ATR:en... någon på CPH?
Om jag hade vetat! Stod i valet och kvalet mellan SK449 och SK441, men valde dessvärre den senare.
Men vi håller ju fanan högt och har en från BC på varje ATR tur, eller något...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen