Cristoffer Cedergren
Medlem
SAS har tidigarelagt kvällsturen från CPH till 20.50 (ank 21.55). Ser ut att gälla från ca 1 okt
Edit: söndagar
Edit: söndagar
Last edited:
Var ser du det?SAS har tidigarelagt kvällsturen från CPH till 20.50 (ank 21.55). Ser ut att gälla från ca 1 okt
Stämmer verkligen det? När jag gör en dummybokning på min "vanliga" resa från LHR till LPI på flertalet datum i november så är det vanliga tiden på SK1894 som gäller!SAS har tidigarelagt kvällsturen från CPH till 20.50 (ank 21.55). Ser ut att gälla från ca 1 okt
Har för mig att jag läst att det är klurigt att flyga till Linköping...
Det finns ju inga biljetter vare sig bonus eller vanliga via CPH från Sverige? Så inte undra på att det är svårt att fylla planen...
Har för mig att jag läst att det är klurigt att flyga till Linköping...
Det finns ju inga biljetter vare sig bonus eller vanliga via CPH från Sverige? Så inte undra på att det är svårt att fylla planen...
Det finns en aspekt i att ha resan på en biljett, och slippa marginalen för övergången flyg -> tåg / tåg -> flyg.Det verkar ju lite omständigt att flyga via CPH till LPI från exv Norrland. Det går ju fortare att ta tåget från ARN till Linköping.
Precis, det är en resa för nöjes skull som planeras... Med en flyggalen 8 åring... Till en flygdag... Tåg? Visst är det en möjlighet men inte lila kul.Det finns en aspekt i att ha resan på en biljett, och slippa marginalen för övergången flyg -> tåg / tåg -> flyg.
Att inte behöva passera Stockholm med tåg är en annan aspekt.