Senaste nytt

COOP Medmera mer

Allt är relativt, principer är en annan sak. Kortet har ju försämrats å det grövsta.
Det har ju uppenbarligen inte försämrats så mycket att det inte ska användas i Mexiko och USA (antar med tanke på gratis växlingskurs) så då får man nog ta och hosta upp årsavgiften också (imho).

Det har ju uppenbarligen inte försämrats så mycket att det inte ska användas i Mexiko och USA (antar med tanke på gratis växlingskurs) så då får man nog ta och hosta upp årsavgiften också (imho).
Vart vill du komma? Undertecknad kanske själv får bestämma det. Men man är väl sur över kort som var bra blev en skugga av sitt forna jag.

Är inte årsavgiften bara 249kr? Kostar ju nästan mer i telefonsamtalskostnaad att få bort den, definitivt inte värt tjafset om man värdesätter sin tid också.

Det kostet 2 kr å ringe COOP, og tok meg 2 minutter å fylle ut blanketten. Deretter puttet jeg den i en postkasse jeg går forbi hver dag, brukte kanskje 5 sekunder ekstra.
Virkelig hardt arbeid.

Jag postade en avslutsblankett men fick tillbaka en ny, tom blankett och meddelandet att jag fortfarande hade en skuld som skulle regleras innan de kunde avsluta. Jag hade väntat mig en slutfaktura.

Alltså: Ni som också ska avsluta kortet, se till att nolla saldot först innan ni skickar in, så slipper ni göra det 2 gånger.

Jag postade en avslutsblankett men fick tillbaka en ny, tom blankett och meddelandet att jag fortfarande hade en skuld som skulle regleras innan de kunde avsluta. Jag hade väntat mig en slutfaktura.

Alltså: Ni som också ska avsluta kortet, se till att nolla saldot först innan ni skickar in, så slipper ni göra det 2 gånger.
Det står iof på uppsägningsblanketten rätt tydligt att skuldsaldot på kontot måste vara inbetalat innan avslut kan ske. Men bra med en påminnelse ;)

För övrigt så fortsätter Coop att försämra. Tidigare har man kunnat byta 10000 poäng mot en biobiljett, nu kostar detta 11000 poäng.

Det står iof på uppsägningsblanketten rätt tydligt att skuldsaldot på kontot måste vara inbetalat innan avslut kan ske. Men bra med en påminnelse ;)

För övrigt så fortsätter Coop att försämra. Tidigare har man kunnat byta 10000 poäng mot en biobiljett, nu kostar detta 11000 poäng.
Står det något om vad som händer när kontot står på positivt istället för skuld? :)

Jag är nyfiken på hur statistiken över antalet kortanvändare har förändrats under året. Borde vara många som har valt att gå vidare.

Toppen