Senaste nytt

Värvningsbonus / kampanj - SAS American Express Elite

Haha, vilket gensvar :)
Anledningen till att jag tänkte vänta till i höst är att ansökan (enligt hemsidan) tar 10-15 arbetsdagar att behandla, och om 13 arbetsdagar åker jag iväg hela sommaren. Men om kampanjen är tillfällig kan det vara värt att chansa ändå:)

tack för att dubpåpekade att det är spend per kalenderår som räknas, jag hade glömt det då jag läste villkoren för ett tag sen!

Haha, vilket gensvar :)
Anledningen till att jag tänkte vänta till i höst är att ansökan (enligt hemsidan) tar 10-15 arbetsdagar att behandla, och om 13 arbetsdagar åker jag iväg hela sommaren. Men om kampanjen är tillfällig kan det vara värt att chansa ändå:)

tack för att dubpåpekade att det är spend per kalenderår som räknas, jag hade glömt det då jag läste villkoren för ett tag sen!
Kampanjen gäller tills vidare så ingen fara att vänta till efter sommaren.

Jag skaffade ett Amex Elite för ca en vecka sedan.

Är loppet kört vg värvningsbonus, eller? Poängen man får, är det baspoäng eller extrapoäng? Om du tror att det går fixa värvningsbonusen retroaktivt, så får du gärna PM:a mig ... :)

Hjälp! På tre minuter har jag över tio erbjudande ... Tack!

Är loppet kört vg värvningsbonus, eller? Poängen man får, är det baspoäng eller extrapoäng? Om du tror att det går fixa värvningsbonusen retroaktivt, så får du gärna PM:a mig ... :)
Man kan få poäng retroaktivt. Extrapoäng.
Du har PM.

Om du ringer in och frågar/ber om att få värvning så vet jag de som lyckats.

Jag värvade en kollega men han gjorde fel, men vi båda fick poängen när jag ringde in en vecka senare.

Toppen