Senaste nytt

Värt att skaffa SAS Eurobonus Mastercard?

Såg att kortet är olika beroende på status, stämmer det?

Visa bifogad bild 52868

Om det stämmer vad händer när man får ny status?

En riktig BC fråga jag vet :D

Du menar att korten ser olika ut? De skickar ut ett nytt kort när du byter status helt enkelt.. EBB innan numret ändras till EBS om du når silver t.ex. och koderna för respektive hyrbilsfirma på baksidan uppdateras.

• Gilla
Reactions: WTP
Hej!

Efter COOPs förfall har jag, via 9K+2K länken, beställt ett SAS MC.
Bör fungera då det inte står ett förfallodatum! :)

När har du beställt kortet?
Jag är också nyfiken på denna. Jag sökte kortet i slutet av april (hade det i början på maj), inga poäng på SAS-kontot än. Syns det under "poängöverföringen" på saseurobonusmastercard.se eller kommer det av sig själv? :)

Jag är också nyfiken på denna. Jag sökte kortet i slutet av april (hade det i början på maj), inga poäng på SAS-kontot än. Syns det under "poängöverföringen" på saseurobonusmastercard.se eller kommer det av sig själv? :)
När har du beställt kortet?

Jag fick det beviljat 30 April.
Poängen står under intjänade poäng denna månad på saseurobonusmastercard.se. De kommer nog till mitt EB-konto vid nästa överföring.

Jag fick det beviljat 30 April.
Poängen står under intjänade poäng denna månad på saseurobonusmastercard.se. De kommer nog till mitt EB-konto vid nästa överföring.
Rätt!
Precis kollat på kontot och där står:

upload_2016-6-3_14-12-5.png

Så länken fungerar! :cool:

Rätt!
Precis kollat på kontot och där står:

Visa bifogad bild 53093

Så länken fungerar! :cool:
Kollade nyss på mitt, sade upp mitt SAS Eurobonus Mastercard i början på juni 2015 och sökte återigen i slutet av april nu i år - det verkade som att ngn annan hade fått poäng trots att de sade upp för bara några månader sedan men antar att turen inte varit på ens sida denna gång haha :'(

Kollade nyss på mitt, sade upp mitt SAS Eurobonus Mastercard i början på juni 2015 och sökte återigen i slutet av april nu i år - det verkade som att ngn annan hade fått poäng trots att de sade upp för bara några månader sedan men antar att turen inte varit på ens sida denna gång haha :'(
Jag fick 7+2k för samma situation. jag sa upp i maj vill jag minnas och nytecknade i januari.

Toppen