palmen
Moderator
1. Deras 777 har väl inte F? Och deras F på 747 är på nedervåningen.1)
Ser att OZ542 flygs varierande med B777 och B747.... har ju aldrig suttit uppe på B747 så av den anledningen hoppas man ju att just denna avgång trafikeras av den flygplansmodellen men annars, vad hoppas man på?
2)
Dras det first-poäng för hela resan även fast nästan alla leg är business? Om ja, kanske man "sparar" en del poäng på att endast köra business på alla leg?
3)
Om jag bokar imorgon, kan man avboka och få 100% refund OM jag av någon anledning inte kan åka? Lite osäkert pga väldigt mycket jobb just nu här på hemmaplan.
4)
Kan jag skippa ARN-GOT och föreslå valfri ARN-FRA flight istället eller hänger hela den här resan ihop på så vis som du beskrivit @Hylve?
5)
Just det... maten. Jag äter egentligen inte sjömat och sånt (kaviar m.m) så ska man behöva välja flygbolag efter menyn eller finns det lite varierat? Har ju flugit SAS Business och då var det ju väldigt god och bra meny!![]()
2. Ja du betalar hela resan för dyraste klassen.
3. Ja det kan man, fram till 24h innan avgång tror jag det är.
4. Du kan föreslå vilka flighter du vill mellan ARN-FRA som har tillgång på awardplatser.
5. I first Finns det fler alternativ, även i businessclass, går ju alltid lägga specialbeställning om det är väldigt specifikt.