mha321
Medlem
Det stämmer. När statusen ändras skickas ett nytt kort ut.Såg att kortet är olika beroende på status, stämmer det?
Visa bifogad bild 52868
Om det stämmer vad händer när man får ny status?
En riktig BC fråga jag vet![]()
Det stämmer. När statusen ändras skickas ett nytt kort ut.Såg att kortet är olika beroende på status, stämmer det?
Visa bifogad bild 52868
Såg att kortet är olika beroende på status, stämmer det?
Visa bifogad bild 52868
Idag såg jag att jag hade fått 9000 poäng på kontot.Jag körde också genom länken 7k+2k.
Fick mitt kort och gjorde mina 3 köp 10 maj, inga poäng eller mail om poäng ännu
När har du beställt kortet?Idag såg jag att jag hade fått 9000 poäng på kontot.
7k+2k fungerar alltså superbt.
Jag är också nyfiken på denna. Jag sökte kortet i slutet av april (hade det i början på maj), inga poäng på SAS-kontot än. Syns det under "poängöverföringen" på saseurobonusmastercard.se eller kommer det av sig själv?När har du beställt kortet?
Jag är också nyfiken på denna. Jag sökte kortet i slutet av april (hade det i början på maj), inga poäng på SAS-kontot än. Syns det under "poängöverföringen" på saseurobonusmastercard.se eller kommer det av sig själv?![]()
När har du beställt kortet?
Rätt!Jag fick det beviljat 30 April.
Poängen står under intjänade poäng denna månad på saseurobonusmastercard.se. De kommer nog till mitt EB-konto vid nästa överföring.
Kollade nyss på mitt, sade upp mitt SAS Eurobonus Mastercard i början på juni 2015 och sökte återigen i slutet av april nu i år - det verkade som att ngn annan hade fått poäng trots att de sade upp för bara några månader sedan men antar att turen inte varit på ens sida denna gång haha :'(
Jag fick 7+2k för samma situation. jag sa upp i maj vill jag minnas och nytecknade i januari.Kollade nyss på mitt, sade upp mitt SAS Eurobonus Mastercard i början på juni 2015 och sökte återigen i slutet av april nu i år - det verkade som att ngn annan hade fått poäng trots att de sade upp för bara några månader sedan men antar att turen inte varit på ens sida denna gång haha :'(