spritfet
Medlem
Skulle stått 330, men bekräftat tack! Rätt gott om platser på ARN-LAX, ska testa mig fram om det är 00:00 som platserna släpps.Tror det faktiskt är 330. 3:e mars 2017 finns det plats ARN-LAX
Skulle stått 330, men bekräftat tack! Rätt gott om platser på ARN-LAX, ska testa mig fram om det är 00:00 som platserna släpps.Tror det faktiskt är 330. 3:e mars 2017 finns det plats ARN-LAX
Skulle stått 330, men bekräftat tack! Rätt gott om platser på ARN-LAX, ska testa mig fram om det är 00:00 som platserna släpps.
Pratar du om awardbiljetter eller revenue biljetter? GDS brukar inte att visa tillgänglighet av awardplater annars.Jag vet GDS erna uppdateras typ 00:00, har flera gånger knipit BKK biljetter typ avresa 21-22/12, de brukar gå åt som "smör" annars...![]()
Vad betyder GDS?Pratar du om awardbiljetter eller revenue biljetter? GDS brukar inte att visa tillgänglighet av awardplater annars.
Global Distribution System (GDS), ett centralt bokningssystem.Vad betyder GDS?
Tack. Tänk alltid på förkortningarGlobal Distribution System (GDS), ett centralt bokningssystem.
Det finns olika leverantörer. Bl a Amadeus, Sabre, Galileo osv.
Insåg att jag aldrig svarade på denna, men kan bekräfta att SAS punktligt släpper awards 00:00Kolla och återrapporteraJag vet GDS erna uppdateras typ 00:00, har flera gånger knipit BKK biljetter typ avresa 21-22/12, de brukar gå åt som "smör" annars...
![]()