Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag åker över bron imorgon och kör köpenhamn. Är på moosehead bar och har ätit en riktigt bra burgare. Blir nog här en eller två öl till om du har vägarna förbi. Annars tar jag gärna sällskap i köpenhamn imorgon.
Attans. Jag bokade om igår så att jag landar först vid imorgon vid 10-tiden.
Men om du har fler resor inplanerade så får vi se till att försöka tajma!

Hälsningar från Air Chinas domestic lounge I Beijing.

Dags att flyga ner till Guilin för att sedan ta oss vidare till Yangshuo!

Godmorgon från SAS gold lounge ARN. Idag bär det av till Rom. Mycket folk vid buffén fast lugnt nere vid sofforna.

Förmodar att det är lättöl eftersom du skriver ett inlägg, vi vet att @palmen är i USA men det betyder inte att det är OK med alkoholen och sedan skriva , 0,0 gäller sedan 1 april.
:eek:

3 stycken 5% ol...... Behover jag anmala mitt eget inlagg nu eller hur gar jag vidare?

Kom pa att jag drack ju ett par flaskor champagne till mitt afternoon tea pa vagen hit ocksa. Nu ligger jag nog riktigt illa till.

90% fyldt her i SAS Gold Lounge i CPH. God stemning. God mad, men alle kolde snacks-retter (undtagen varme minipizzaer). Venter på A321 maskinen med TK 18:30. God, ny alkoholfri øl serveres (Carlsberg "Nordic"). Har drukket 5 uden at blive fuld :)

I Senator-loungen München vid K-gaterna. Helt fantastiskt bra för en EBG som reser med Lufthansa ekonomibiljett! Lugnt och stilla, god öl, färsk sparris, färska jordgubbar och goda bakelser. Dags att kolla om de har champagne.
image.jpeg image.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen