Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Gus

Medlem
EuroBonus Autosweep skedde den 10/05/2016. Idag är det den 17/5, det har alltså gått en vecka och fortfarande inga poäng på mitt eurobonuskonto. Någon mer som inte har fått in sina poäng denna månaden? För mig handlar det om 18000 poäng och jag behöver de för att kunna boka min Amex 241.
 
EuroBonus Autosweep skedde den 10/05/2016. Idag är det den 17/5, det har alltså gått en vecka och fortfarande inga poäng på mitt eurobonuskonto. Någon mer som inte har fått in sina poäng denna månaden? För mig handlar det om 18000 poäng och jag behöver de för att kunna boka min Amex 241.
Samma här och nu gick SFO biljetterna i plus som jag tänkt reservera för att vara säker på en vettig hemtur om inte något annat dyker upp alternativt jag inte får ihop poäng till roligare sträckning.

Amex har ju gjort sin överföring, så jag tror inte att det finns någon hjälp att hämta där. SAS lär stå oförstående också.
Kan pingsten ha spelat in?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Samma här och nu gick SFO biljetterna i plus som jag tänkt reservera för att vara säker på en vettig hemtur om inte något annat dyker upp alternativt jag inte får ihop poäng till roligare sträckning.

Amex har ju gjort sin överföring, så jag tror inte att det finns någon hjälp att hämta där. SAS lär stå oförstående också.
Kan pingsten ha spelat in?
Ja kanske pingsten spökar! Tacka vet jag Coop där man får in poängen sekunden efter! Varför kan inte alla system vara så?
 
Ja, tänkte också på det!
Jag fann en business till LAX. Skulle boka plus hem från SFO, men pga open jaw bestämmer tydligen dyraste legen totalkostnaden och jag var några tusen kort, så det fick bli en t.o.r. i väntan på att poängen skulle trilla in.

Det är väl också märkligt att de är försenade just när de behövs som mest?
 
Toppen