Senaste nytt

Qatar ställer in 22.45 avg Torsdagar.

Vilken dag blev du ombokad till? Får man välja nytt datum själv eller blir man bara ombokad? Ska själv åka en torsdag i november, men detta verkar bara gälla till oktober om jag förstått det hela korrekt...Har de dragit in även på hemvägen till Arlanda?
Till kl 18 samma dag men då med övernattning eller 7h väntan i qatar. Samma flight vidare på morgonen.

De har dragit ner på 18.05-flighterna också så jag var tvungen att boka om till en dag tidigare i slutet på september. Störande...

Till kl 18 samma dag men då med övernattning eller 7h väntan i qatar. Samma flight vidare på morgonen.
Fy vad irriterande när man ska åka vidare och du antagligen från början hade ett kort stopp och nu helt plötsligt får du 7h, blir du kompenserad för detta på ngt sätt?

Fy vad irriterande när man ska åka vidare och du antagligen från början hade ett kort stopp och nu helt plötsligt får du 7h, blir du kompenserad för detta på ngt sätt?
Blev ombokad till 18.05 dagen efter med ett superkort byte. Mindre tid på destinationen men slipper sitta hela natten i lufthamnen så jag är nöjd ändå.

Toppen