simon_says91
Medlem
Räkna med mig!
Även fast ping-funktionen inte funkar så ser jag pingad ut ovan.Lugn och sitt ner i båten, vi har ett datum att presentera
Lördag den 28e maj är det planerat för ytterligare ett litet event med SAS och Mikkeller, mer information om plats och tidpunkt kommer men det kommer att vara i Stockholm och med största sannolikhet på eftermiddagen.
Det är många som visat intresse för ytterligare event och det kommer totalt att finnas 20 platser.
De som har skrivit i tråden efter att @gdaily frågade om intresse den 11e april kommer att tillfrågas först och de som inte var med på förra eventet kommer att ha företräde av dessa personer.
SAS och Mikkeller i samarbete | Sida 37 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Kommer att skicka ut PM under veckan till de som visat intresse så får vi se hur många platser som blir fyllda.
Om fler är intresserade så posta gärna detta i tråden så vi vet vilka som vi ska fråga.
Intresserade
@palmen
@gdaily
@SFC
@ekf
@Martin Gren
@riche
@craftbrew
@Claes L
@ARNBER
@David
@011430121
@telelina
@olo
@tob
@henke12
@Magino
@Layzedad
@Golfkillen
@Joel Börjesson
@Mikael Stillman
@rosenstam
@TallA
@rob74
@stensth
@Jan Fredrik
@Martin B
@simon_says91
@GOTATH
Om det är någon av er som är pingade som inte kan närvara så skulle det uppskattas om ni kunde skriva det så blir det färre PM att skicka
Skulle jag ha missat någons inlägg så gör mig gärna uppmärksam på det.
Skulle det vara så att det är fler än 20 personer som vill gå kommer jag eller någon annan att få ta ett beslut om vart gränsen ska dras, taket är som sagt 20 personer
Samma här, sitter som de ser ut nu på Asiana FRA-ICN vid denna tidpunkt. Tyvärr väger det lite tyngre..... Även om de bara är lite..28 maj funkar inte, och dessutom var jag ju med förra gången så jag lämnar ödmjukt walk over.