Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2016-APR-23

Det var riktigt kul att träffa alla på riktigt! Då var det skumpa nu är det
76e1877fa546270166c305c847b327bd.jpg

Jag vill ta tillfället iakt och tacka alla BC medlemmar för en oförglömlig dag på LHR GF, jag är personligen ledsen att inte tillfälle gavs att hinna tala med alla, vill även tacka @Magino som arrangerar dessa träffar som blir så lärorika och oförglömliga. Personligen hade jag äran att sitta bredvid @Magino på flyget från LHR till ARN lärde mig så mycket hur man på ett diplomatiskt sått diskuterar med kabinpersonalen när man kanske inte är helt ense hur en liten detalj sköts. Lärde mig att sans och tålamod är nycken till att lösa uppknuten.

Jag vill ta tillfället iakt och tacka alla BC medlemmar för en oförglömlig dag på LHR GF, jag är personligen ledsen att inte tillfälle gavs att hinna tala med alla, vill även tacka @Magino som arrangerar dessa träffar som blir så lärorika och oförglömliga. Personligen hade jag äran att sitta bredvid @Magino på flyget från LHR till ARN lärde mig så mycket hur man på ett diplomatiskt sått diskuterar med kabinpersonalen när man kanske inte är helt ense hur en liten detalj sköts. Lärde mig att sans och tålamod är nycken till att lösa uppknuten.
Nu får du berätta mer om den lilla detaljen!

Tack alla som gjorde denna resa oförglömlig!
Ett härligt gäng som träffades under alldeles för snabba timmar.
Det känns alltid som om man har en lång dag framför sig men plötsligt är det boarding hemåt. (?!)
Kanske är det några tappra som kämpar på för att förlänga det roliga men jag gav upp när pendeln nådde hemmet...
Fint ordnad resa från början till slut! Tack!

@Magino som arrangerar dessa träffar som blir så lärorika och oförglömliga.
Inte för att vara den, men jag vet inte om @Magino ska ha all cred för detta. Jag var den som började med detta 2014 och det råkade bli en mycket större grej än det var tänkt och sedan blev det en uppföljning förra året. (Där minns jag inte vem som tog initiativet dock) I år valdes ju ett datum (dåligt sådant, uppenbarligen, eftersom jag inte kunde vara med :) ) på en Monks-träff.

Toppen