Tommy
Medlem
Får vi följa medJag kommer att behöva ha lite "semester" någon dag framöver - ska vi ta en egen runda?
Får vi följa medJag kommer att behöva ha lite "semester" någon dag framöver - ska vi ta en egen runda?
Absolut!Får vi följa med![]()
Nu får du berätta mer om den lilla detaljen!Jag vill ta tillfället iakt och tacka alla BC medlemmar för en oförglömlig dag på LHR GF, jag är personligen ledsen att inte tillfälle gavs att hinna tala med alla, vill även tacka @Magino som arrangerar dessa träffar som blir så lärorika och oförglömliga. Personligen hade jag äran att sitta bredvid @Magino på flyget från LHR till ARN lärde mig så mycket hur man på ett diplomatiskt sått diskuterar med kabinpersonalen när man kanske inte är helt ense hur en liten detalj sköts. Lärde mig att sans och tålamod är nycken till att lösa uppknuten.
Tog precis en öl och är förhindrad att skriva enligt de nya reglerna. Agö jag skickar ett PM till dig imorgon.Nu får du berätta mer om den lilla detaljen!
Det skulle isåfall vara jagHar någon somnat på toaletten än??!?
Inte för att vara den, men jag vet inte om @Magino ska ha all cred för detta. Jag var den som började med detta 2014 och det råkade bli en mycket större grej än det var tänkt och sedan blev det en uppföljning förra året. (Där minns jag inte vem som tog initiativet dock) I år valdes ju ett datum (dåligt sådant, uppenbarligen, eftersom jag inte kunde vara med@Magino som arrangerar dessa träffar som blir så lärorika och oförglömliga.