BusinessClass.se Loungen™ 2016

rob74 skrev:Hälsningar från UME.Ska till Göteborg via Arlanda och Kastrup idag. Min lunch kom in sent så jag bokade flygtaxin tajt inpå avgång och fick kasta i mig maten. I taxin kommer meddelandet om att flyget är 40 min sent. Väl på flygplatsen kommer nästa om att det är ytterligare 30 min sent, så dryga timmen nu. Går bra för Air Nostrum... Tydligen deras första till UME. Mañana mañana...Klicka för att utvidga...

Liknande hälsning.

Ska till Berlin via Arlanda idag. Sitter i Ume och ser min loungetid på Arlanda ticka iväg i försening från Air Nostrum... Tydligen går helg nummer två inte märkbart bättre, lyfte 55 minuter efter tidtabell från Arlanda.

På Plaza Premium loungen på KLIA Kuala Lumpur. Använt ett av mina Diners Club besök.

Ska till Bangkok med ett fullsatt Malaysia Airlines plan. Gångsäte i ekonomiklass.

Bangkok royal first lounge på väg mot hong kong i A380.

//uploads.tapatalk-cdn.com/20160417/091e8df72a6f5cc588760e78f1c4c48b.jpg

Den stackars bilen fick slagsida när jag steg upp på den...

Anfield skrev:På onsdag ska man äntligen få besöka den underbara SAS loungen på terminal 4, en av livets höjdpunkter ......... NOT....Finns det lounge i Ängelholm ?Klicka för att utvidga...

Nej, men finns många bra fikaställen i Helsingborg och Ängelholm.

011430121 skrev:Jag kom precis till HAM senator loungen, väntar på de tre övriga medresenärerna. Inga Winerkorvar i loungen idag.Klicka för att utvidga...

//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji33.png//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji32.png Inga korvar, varken wiener eller currywurst?? Vad är detta?? Hade hoppats på att du skulle komma med positiva besked inför min HAM-tripp på fredag.

United club på LHR. Blir väl här i ca 30 minuter till, efter det Singapore loungen i drygt 90 minuter. Om någon behöver gästning kan jag ta med 1 person in.

Fredrik Jeanson skrev:Inga korvar, varken wiener eller currywurst?? Vad är detta?? Hade hoppats på att du skulle komma med positiva besked inför min HAM-tripp på fredag.Klicka för att utvidga...
Jag har varit där på fredagar många gånger och maten varierar. Ibland fanns det korv ibland inte.

God kväll från China Airlines mkt läckra lounge i Taipei. Nu väntar en sen kärra mot Hong Kong där vi möter upp gänget.

Dr. Miles skrev:Jag har varit där på fredagar många gånger och maten varierar. Ibland fanns det korv ibland inte.Klicka för att utvidga...

Okej, tack! Ska egentligen in i Senator på söndag men åker till HAM på fredagkvällen.

Efter mycket om och men (två pass- och säkerhetskontroller, gick mer eller mindre vilse) är jag nu i Senator Loungen på B-piren i Frankfurt. Bara kalkonkorv här, vilken besvikelse. Dock Champagne //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji2.png

Back